Категория: Съвети за пътуване

Тук от блога раздаваме акъл

Доминиканската република – съвети за пътуване

Днес Веселин ще открие една нова за нашия сайта страна – Доминикана или Доминиканската република. Ако не знаете, тя заема една половина на остров Испаньола 🙂

Магистрала, Чехия – Словакия 0

Пътуване с кола по време на COVID-19 (Дания – Германия – Чехия – Словакия – Унгария – Сърбия – България)

Информация от първа ръка за пътуване с кола през Европа по време на епидемията от поредния китайски вирус COVID-19. Приятно четене:

Covid 19, корона вирус, китайски вирус 0

Пътуване до Германия по време на корона-вирус

Здравейте, група! Напоследък прибягвах до вашата помощ и бяхте отзивчиви. Сега е време и аз да бъда полезна. Мъжът ми пристигна тази сутрин в Германия и споделя някои подробности около пътуването си. Честит празник и бъдете здрави!

Букурещ, Румъния 5

По срещи в București (1): Съвети за пътуване (Букурещ, Румъния)

Днес Бистра ще ни разкаже за няколко пътувания до Букурещ, като започваме с едни обобщващи Съвети къде, какво, как да правим и пристигнем в румънската столица.

Венеция, Италия 0

Венеция за 3 дни (Съвети за пътуване)

Днес Дарина ще ни даде малко идеи как да си организираме пътуване до Венеция. Приятно четене: Венеция за 3 дни съвети за пътуване Пътуването ни за Венеция започна с това да намерим евтини билети...

Планиране на околосветско пътешествие (с под 2000 евро транспортни разходи)

Добре де, признавам си: когато Диана ми предложи да напише статия как е планирала околосветското си пътешествие, на мене бувално ми потекоха лигите. Днес ви представям резултата, а съм сигурен, че ако много я...

Каталонски национален музей на изкуствата – Барселона, Испания 0

Барселона за 5 дни (Съвети за пътуване)

Днес Дарина ще ни води до Барселона – с много съвети и идеи къде, какво, кога. Приятно четене: Барселона за 5 дни Съвети за пътуване Музей на Салвадор Дали и местна храна Пътуване до...