Archive for the 'Красимир Крумов' Category

май 27 2015

Как да си купим винетка за Румъния по интернет (аварийно или предвидливо)

Краси съвсем наскоро му се наложило да отскочи до Румъния и сега ще ни разкаже как най-лесно да си извадим румънска винетка, без да се налага да висим на първата бензиностанция след границата. Приятно четене: Как да си купим винетка за Румъния по интернет Винетка – аварийно или винетка – предвидливо Висенето по северната граница […]

май 13 2008

През Украйна към Полша (2): Великден в Полша

Някъде 30 километра след Черновци започна да прехвърля сняг, пътят стана направо зимен. Заледено, заснежено и без обработка. На още 70 километра – отстрани вляво се хвърлили две коли, до тях катаджии. Караме максимално с 60 километра. За капак бях сложил някаква гадост за чистене в течността на чистачките, като се е разпенила – замръзна. На разтопени участъци от пътя насрещните и предните коли ми хвърляха кална вода, чистачките не чистят, кошмар, разтапям дюзата отпред, но след 2-3 минути пак същото.

май 09 2008

Едно пътуване при амишите в Мисури (САЩ)

Днешният пътепис ще ни отведе при една сравнително изолирана общност в Америка – амишите. Единственото, което предварително знам за тях е, е взета от един филм с Харисън Форд, на чийто герой му се наложи да се крие при тях.

Днешният пътепис ни разказва от първа ръка за тях. Благодаря на Красимир Крумов, че измъкна този разказ от архива си!

май 08 2008

От Шумен през Румъния и Украйна до Полша (1)

Днес ви представям едно пътуване с кола от Шумен до Полша през Румъния и Украйна. Авторът е пътувал с кола за католическия Великден в Полша, за който ще разкаже във втората част, а сега се насладете на пътя с кола до там: От Шумен през Румъния и Украйна до Полша част първа Румъния и Украйна […]