Archive for the 'Виена' Category

авг. 29 2016

Пътуване до Париж (1): Виена

С Влади тръгваме за Париж – първата ни спирка ще бъде Виена обаче, да не искате да караме като изоглавени до Париж? 😉 Приятно четене: Виена първа спирка по пътя за Париж Пристигаме във Виена, настаняват ни в Арион хотел, някъде в периферията на Виена Винаги съм се чудел, какво могат да видят туристите в […]

Дек. 19 2014

Виена за 19 чáса (2): MuMoK и един загубен фото-апарат

Днес завършваме пътуването на Комитата до Виена, а така също – завършваме и годината на нашия сайт. Надявам се, миналата година да ви е било интересно с нашия сайт и ви пожелавам Честито Рождество Христово и една щастлива Нова година! 🙂 Ще се видим в първите дни на януари. А сега – приятно четене: […]

Дек. 12 2014

Виена за 19 чáса (1): На среща с Huffington post

Днес нашият администратор и партньор Комитата, ще ни разкаже за едно негово скорошно пътуване до Виена, за среща с основателката на известната Huffington post – Ариана Хъфингтън. Но и доста подробно ще се запознаем с виенския и австрийски дизайн. Приятно четене: Виена за 19 чáса част първа На среща с Huffington post Някаква странна съдба […]

юли 21 2014

До Виена на купон или уикенд между разкоша и разврата (2): Развратът

Днес продължаваме обиколката на Влади из Виена – вече видяхме част от разкоша ѝ, а днес към разкоша ще добавим и разврат. Т.к. съм сигурен, че сцените с разврата ще предизвикат рекакция, затова слагаме предупреждението  „Забранено за малолетни и непълнолетни!“ – а вас призовавам да го спазвате. Иначе Виена е прекрасна 🙂 Приятно четене: […]