Archive for the 'Южна Америка' Category

апр. 07 2017

Перу и Боливия

Днес се приготвяме за далечен път – Боряна ще ни води до Перу и за малко и до Боливия. Приятно четене: Перу и Боливия Това беше нашето първо самостоятелно пътешествие и го направихме едва ли не по неволя, защото никоя тур. Агенция не предлагаше това, което искахме да видим, а именно – северно Перу. Всички […]

май 03 2016

До края на света и обратно, през Магелановия проток

Днес Руми ще ни води на круиз през Магелановия проток – приятно четене: През Магелановия проток – до края на света и обратно круиз 27 януари – 14 февруари 2016, с кораба „Norwegian Sun“ 27-30 януари 2016, Буенос Айрес – градът на добрите ветрове 27 януари. Пристигам в Буенос Айрес с полет на Air Canada през […]

февр. 16 2015

Рио де Жанейро (1): Olà Rio!

Светът е такъв днес, че провеждащият се в момента карнавал в Рио едва ли интересува някого, но това не значеи, че ние няма да отидем до най-големия град в Бразилия. Наш водач ще бъде Атанас. Приятно четене: Рио де Жанейро част първа Olà Rio! Paris Charles de Gaulle Airport е добре уредено летище, с много […]

мар. 06 2014

За Перу, като за Перу (7): Лима

Днес завършваме първата част от пътешествието на Тинка из Перу – „Тинка в страната на инките“. В първата серия бяхме в Пачакамак и Паракас, бяхме в Писко, на Балестовите острови, на платото Наска и Арекипа, минахме през каньона Колка и езерото Титикака,  после бяхме в Куско  и  Оляйтантамбо, а за последно се качихме до Мачу Пикчу. Днес на ред е столицата […]