Archive for the 'Другата България' Category

сеп. 30 2016

Около Велико Търново – манастири и водопади

Днес ще си направим една обиколка из района на Велико Търново – наш водач ще бъде Анжело. Приятно четене: Около Велико Търново – манастири и водопади Искахме отново да посетим  района на Триград, да се порадваме на красотата на природата и да избягаме от жегата. За съжаление се оказа, че в любимата ни хижа „Триградски скали“ […]

апр. 15 2016

Рафтинг приключение по Струма

Днес Шени ще ни води на рафтинг. Приятно четене: Рафтинг приключение по Струма Всички хубави приключения започват спонтанно и без много предварителна подготовка и обмисляне, а резултата от тях е един единствен: много цветни и приятни емоции на квадрат 🙂 Така започна и нашето екстремно приключение. В един пролетен слънчев съботен следобед на хълм Бунарджика […]

февр. 03 2016

Из Егейска Македония (Гърция) (2): От езерото Преспа до Каймакчалан

Завършваме обиколката из Егейска Македония – започнахме с Пожарските бани и Воден, днес продължаваме към Преспанското езеро, о.Св. Ахил, Костур и Каймакчалан. Приятно четене: Из Егейска Македония непознатата Северна Гърция втора част От езерото Преспа до Каймакчалан Преспа, о.Св. Ахил, Костур, Каймакчалан и Цари Мали град за финал Ден трети В тази приятна лятна утрин поехме към Преспанските езера Голяма […]

май 08 2015

Из старините на Лудогорието

Покрай празниците Тишо е обиколил Делиормана и сега ще ни разкаже за забележителностите в района. Признавам си, че лично са мене беше новост! Още повече, че снимките, въпреки датите си, в действителност са от 2015 🙂 Приятно четене: Из старините на Лудогорието Люлякът ми замириса. Птичките пърхат из буйните цветове на плодните дръвчета, пеят любовни […]