Archive for the 'Другата България' Category

юни 15 2017

Белата вода на Баба Вида

С Бистра днес ще ходим на Баба Вида и на водопада Белата вода край Стакевци. Приятно четене: Белата вода на Баба Вида Повечето хубави филми започват с ретроспекция. Така започва и днешната история – с един разказ отпреди петнайсет години. Тогава за пръв път нашите ме заведоха до Видин, да видя крепостта Баба Вида. Миналата […]

юни 04 2017

Ловеч и околностите (Крушунски водопади и Деветашка пещера)

Намали скоростта на 50 – тук ВСЕ ОЩЕ живеят хора! – гласи надписът при влизането в село Крушуна. Днес намаляваме скоростта, за да обиколим Ловеч и околностите му. Приятно четене: Ловеч и околностите Крушунски водопади и Деветашка пещера Време беше да изпълня един дълго чакан маршрут на север. Северна България ми е много непозната и […]

апр. 28 2017

Тур дьо Странджа или колоездене по граничната бразда

Заедно със Стоян, днес ще обиколим из Странджа с велосипед. Приятно четене: Тур дьо Странджа или колоездене по граничната бразда Много често една случайна среща може да доведе до интересни последици. Една зимна сутрин си карах ски на Лалето на Витоша и няколко пъти се случваше да се возя на лифта с едно и също […]

сеп. 30 2016

Около Велико Търново – манастири и водопади

Днес ще си направим една обиколка из района на Велико Търново – наш водач ще бъде Анжело. Приятно четене: Около Велико Търново – манастири и водопади Искахме отново да посетим  района на Триград, да се порадваме на красотата на природата и да избягаме от жегата. За съжаление се оказа, че в любимата ни хижа „Триградски скали“ […]