Archive for the 'Палестина' Category

Ное. 30 2016

Из Светите земи (6): Аман – Йерихон – Каср ал-Яхуд – Кумран – Мъртво море – Витлеем – нощен Йерусалим

Продължаваме заедно с Анжело на неговия хаджилък. В началото кацнахме в Тел Авив и посетихме курорта Нетания, обиколихме от Кесария до Тиберия, Галилейското езеро. После влязохме в Йордания и разгледахме Петра. Днес от Аман ще тръгнем към Западния бряг и Палестина, за да видим Мъртво море, Йерихон и Витлеем. Приятно четене: Из Светите земи част […]

юни 26 2014

В Юдея, край соленото море (Израел) (5): Вода и пустиня заедно (Нахал Давид)

Продължаваме обиколката край Мъртво море в Израел. Започнахме с едно дълго слизане към него, разходихме се наоколо и даже ходихме на на плаж и спа, за последно бяхме в Кумран заради кумранските ръкописи. А днес – в Юдейската пустиня ще се отправим към потока на Давид (Нахал Давид) Приятно четене: В Юдея край соленото море […]

май 15 2014

В Юдея, край соленото море (Израел) (1): Голямото слизане към Мъртво море

Започваме една обиколка из Израел и Светите земи – ще има доста препратки и към Светото писание, така че – който не знае, ще научи, а който не му се чете – ще прескача. Приятно четене: В Юдея, край соленото море (Израел) първа част Голямото слизане към Мъртво море Едно от моите пътувания и внедрявания […]

апр. 15 2014

Израел и Божи гроб по Нова година (ден 4): Божи гроб, Йерусалим и Витлеем за финал

Днес завършваме новогодишната обиколка на Мая из Светите земи. Първо успешно пристигнахме в Израел, а после отидохме към Назарет, река Йордан и посрещнахме Новата година. На Нова година заминахме към Мъртво море и Палестинската автономия, а днес ще станем хаджии в Църквата на Божи гроб в Йерусалим. Приятно четене: Израел и Божи гроб по Нова […]