Archive for the 'Гамар' Category

апр. 21 2008

Пътуване до Копенхаген(4)

Последна част от пътуването на Гамар до Копенхаген (предишната част Пътуване до Копенхаген – част трета>>>, а началото – Пътуване до Копенхаген – част първа>>>) Последният ден в Копенхаген започнах с излежаване.Имах някаква надежда, че може да направим сутрешен ролър коустър, но нервничкият Иън потегли рано рано към летището, където предпочиташе да покисне няколко часа. […]

апр. 17 2008

Пътуване до Копенхаген(3)

Продължаваме с трета част на пътеписа за Копенхаген (предишната част Пътуване до Копенхаген – част втора>>>, а началото тук: Пътуване до Копенхаген – част първа>>>) Пътуване до Копенхаген трета част На втората сутрин поспах малко повече, а след закуската направихме кратко събиране във фоайето на хотела, за да отметнем последните останали точки от плана. След […]

апр. 16 2008

Пътуване до Копенхаген(2)

Пътуването из Копенхаген продължава из научните институти и другите барове. Приятно четене: (Копенхаген – началото>>>) Пътуване до Копенхаген част втора Събуждането беше по-рано от очакваното, навярно заради измамното слънце надничащо през прозореца фронтално срещу очите. Оправих се и отидох да видя великото шведско изобретение за хранене, тип „маса“. Тъй като приключих бързо със закуската, реших […]

апр. 14 2008

Пътуване до Копенхаген(1)

Започваме едно пътуване до и из Копенхаген. Гамар ще е наш водач – приятно четене: Пътуване до Копенхаген част първа И така, ето ни на летището в София 7 сутринта. Пътуването започна леко неприятно, тъй като ни натовариха на самолета и ни съобщиха, че ще покиснем така 40 минути заради някакви метеопроблеми във Виена. Щом […]