Archive for the 'Европа' Category

окт. 09 2017

Седмица в Хърватия: Зелената лагуна, Пореч

Започваме разказа на Влади за тагодишната му почивка в Пореч, Хърватия. Приятно четене: Седмица в Хърватия: Зелената лагуна, Пореч на почивка част първа Пореч – първи впечатления Ден първи – 01.09.2017 г. Пътят до Пореч Пътуване до София Пристигане в ранен следобед. Следва един мързелив следобед в нашата столица – разходка по пешеходните улици, сладолед […]

окт. 08 2017

Мушьоен – Трондхайм – Молде (14 част на През Източна Европа с джип)

Продължаваме с джипа на Георги през Източна Европа на север към нос Северен в Норвегия. Започнахме с преминаването на Трансфагарашан в Румъния, спряхме в Музея на авиацията в Кошице, през Полша пристигнахме в Рига, а после и в Талин, Естония и Хелзинки. От Хелзинки стигнахме Куусамо, влязохме в Русия и пристигахме в Мурманск, разгледахме Мурманск, […]

окт. 07 2017

Неапол и околностите

Днес с Ирина ще разгледаме красотите на Неапол и околностите му. Приятно четене: Неапол едно красиво несъвършенство Херкулан и Помпей, Амалфи и Позитано, заедно със забележителностите на Неапол Ирина Иванова „Виж Неапол и умри“, казал Гьоте, след като посетил града, отразяващ се във водите на Неаполитанския залив в подножието на Везувий. Неапол бил толкова живописен […]

сеп. 28 2017

Бабското пръскало, Централен Балкан

С Анжело днес ще щурмуваме Балкана – отиваме към Бабското пръскало. Приятно четене: Бабското пръскало Централен Балкан Русалийският проход е най-високият в Централния Балкан. Достига до около 1500 м н.в. като разделя двата най-високи старопланински масива – Ботевския и Триглавския. Той свързва Северна България (гр. Априлци) с Южна (с. Тъжа). Дължината му е около 35-40 […]