Archive for the 'Монголия' Category

сеп. 17 2017

От Улан Батор до Пекин през пустинята Гоби

След като посетихме Чингиз хан, днес с Цветан продължаваме през Монголия и пустинята Гоби към Пекин: на влак, на джип и с автобус. Приятно четене: От Улан Батор до Пекин или за по-евтино през Замин Ууд- Ерлиан в Гоби с влак, джип и автобус Между Улан Батор и Пекин е пустинята Гоби и ние трябва […]

юли 30 2017

Монголия: От Улан Уде до Улан Батор  или по пътя на чая при Чингиз хан

„Едно от удоволствията, свързани с пътуването, е да посещаваш нови градове и да се срещаш с нови хора“ е казал Чингиз хан, мисъл, с която на нашия сайт просто няма как да не се съгласим 🙂 За едно пътуване до паметника на монголският завоавател, ще и разкаже Цветан. Приятно четене: От Улан Уде до Улан […]

апр. 03 2015

През Монголия (2): Улан Батор и Ондорхаан (част 4 от „С Опел до Японско море, през Монголия, и обратно“)

Продължаваме заедно с Валентин и опела му по пътя през Монголия. В две резюмета успяхме да преминем от Румъния до Москва, както и през цяла Русия до границата с Монголия, а миналия път влязохме и минахме през половин Монголия. Днес ще преминем през втората половина на страната – от Улан Батор до руската граница. Приятно […]

мар. 25 2015

През Монголия (част 3 от „С Опел до Японско море, през Монголия, и обратно“)

И така – в две резюмета, заедно с Валентин и опела му, успяхме да преминем от Румъния до Москва, както и през цяла Русия до границата с Монголия. Днес вече с пълен текст продължаваме пътуването си през самата Монголия. Приятно четене и се съобразявайте с пътната обстановка 🙂 Монголия част трета (вече пълен текст) от […]