Archive for the 'М.Митов' Category

май 14 2008

Из църквите и манастирите на Гърция и Италия(2): Бари и Корфу

Присъствахме на подготовката и началото на една католическа венчавка – доста внушително тържество. Такава видяхме и в една друга голяма катедрала – нормално, месец май си е време са сватби. Разходихме се из стария град (снимки има в Албум Италия) – страхотно място! Стар град в Южна Италия е нещо, което човек задължително трябва да види поне веднъж!

апр. 24 2008

Из църквите и манастирите на Гърция и Италия(1): Солун – Панагия Сумела и Метеора

Солун – Панагия Сумела и Метеора Солун – Панагия Сумела За 24 май 2007 г. бяха 4 почивни дни. Със съпругата ми Игната се бяхме записали за една екскурзия на храм Покров Богородичен – Всех Скорбящих Радост (до Руски паметник). Пътувахме с едно микробусче група от около 15 човека. Времето беше чудно, пътят хубав, макар […]

апр. 08 2008

Църкви и манастири из Македония

Днес ви представям едно пътуване из манастирите и църквите на Македония. Един такъв тур е най-добре да се направи с кола. Иначе до Скопие и Охрид има редовни автобусни линии, отскоро има и директен полет до Скопие (от София), влак — няма. Така че, ако не е организирана екскурзия с автобус — другият вариант е с лека кола. Най-краткият път е София-Кюстендил-Деве баир-Скопие и нататък. Жителите на Благоевградска област или пък, тези, които са на почивка в Сандански могат да ползват границата на Станке Лисичково […]