Archive for the 'Другата Украйна' Category

юни 01 2016

До Киев и назад (2): Киев, Одеса, Приднестровие, Молдова

Завръщаме се от пътуванена Иван до Украйна – миналия път стигнахме до предградията на Киев, днес от Киев ще тръгнем обратно през Одеса и Молдова. Приятно четене: Киев, Одеса, Приднестровие, Молдова част втора на До Киев и назад Пристигнахме в Киев в късния следобед и веднага се срещнахме с моя приятел Станислав, който беше безкрайно мил и гостоприемен, […]

май 17 2016

До Киев и назад (1): През Румъния и Западна Украйна

Започваме едно пътуване из днешна Украйна, а Иван ще бъде наш водач. Приятно четене: През Румъния и Западна Украйна част първа на До Киев и назад Здравейте, любители на пътешествията! В средата на месец април с моята приятелка Веси се отправихме на пътешествие с крайна цел град Киев, като повторихме частично и моя маршрут от […]

Ное. 26 2015

С Опел до Средна Азия, 2015 (1): Румъния, Украйна до Сочи в Русия

Започваме още едно пътешествие с опела на Валентин. Този път целта ни е Средна Азия. В началото ще минем по северния бряг на Черно море – до Северен Кавказ в Русия. Приятно четене: С Опел до Средна Азия, 2015 първа част Румъния, Украйна до Сочи в Русия През 2015 година продължих да изучавам държавите източно […]

май 13 2015

До Финландия на Голф (1): Румъния и Украйна (Лвов)

Започваме отново пътепис за Източна Европа – този път ще бъдем голфаджии, крайната ни цел ще бъде Финландия, а наш водач – Иван. Тръгваме за Румъния, а първата ни спирка ще бъде в украинския Лвов. Приятно четене: Румъния и Украйна (Лвов) част първа на До Финландия на Голф Кръстих своя пътепис така с хумористична цел, […]