Archive for the 'Другата Франция' Category

май 19 2017

Viva la France за почивните дни (Фонтенбло и Море-сюр-Лоан)

Днес с Ирена ще се разходим из няколко романтични замъка в околностите на Париж. Приятно четене: Viva la France за почивните дни Фонтенбло, Барбизон, Море-сюр-Лоан и Vaux-le-vicomte Paris, mon amour, ама този път добре го подминахме и се посветихме на откриването на „потайностите“ около Париж. Та, мисълта ми е за Фонтeнбло – достатъчно близо до […]

февр. 15 2017

От Монблан до Ихтиман (1): Изкачване на Монблан

Днес Александър ще ни разкаже за едно смесено пътуване из Европа – ще започнем с изкачване на Монблан, а след това ще продължим с колело към България. Приятно четене: Изкачване на Монблан част първа на От Монблан до Ихтиман Пътеписът ще ви отведе до величествените Алпи и Монблан и след това с велосипеда назад до […]

окт. 30 2016

Пътуване до Париж (4): Представление в Мулен Руж и замъците по Лоара

Продължаваме заедно с Влади обиколката на Париж. По пътя спряхме във Виена, после пристигнахме във френската столица. , а предишния път тръгнахме из Париж. Днес, освен Париж с Айфеловата кула, ще отидем на представление в Мулен Руж и ще обиколим из замъците по река Лоара. Приятно четене: Представление в Мулен Руж и замъците по Лоара […]

апр. 25 2016

Камино де Сантяго – По стъпките на пилигримите

Емил днес ще ни води по Пътя към Сантяго – приятно четене: По стъпките на пилигримите (Камино де Сантяго) Не съм религиозен , просто обичам природата. Пътешествията са моята страст. Може би съм пристрастен към онова особенно чувство което ме спохожда преди да тръгна нанякъде. Ей така,  просто раничката, якето и замечтаният поглед. Онова нейзвестното… […]