Archive for the 'Лазурен бряг' Category

ян. 15 2017

С Голф до Португалия (3): Марсилия, Каркасон и Андора

Продължаваме с пътуването на Иван до Португалия, което започнахме с Блед и Венеция и продължихме между градчетата на Cinque terre и Монако. Днес вече сме в Марсилия, Каркасон и Андора. Приятно четене: С Голф до Португалия част трета Марсилия, Каркасон и Андора В Марсилия наш домакин бе Лорен, която заедно с един неин приятел ни […]

май 19 2016

Тенис-турнир в Монте Карло и неповторимата Ривиера

Време ни е за тенис, време ни е за Лазурен бряг! Бисер и Нели ще ни водят до Монте Карло, Ница и Лазурния бряг. Приятно четене: Тенис-турнир в Монте Карло и неповторимата Ривиера Всяка година през април в Монте Карло се провежда тенис-турнир от категория Мастърс 1000 Като такъв, в него участват най-силните тенисисти. Турнирът […]

юли 09 2014

Италианското и френско Средиземноморие

Днес заедно със Стоян, ще обоиколим едно от най-богатите крайбрежия на малката ни планета – италианско-френското Средиземноморие. Приятно четене: Италианското и френско Средиземноморие Италия – Франция Рим- Сицилия – Неапол – Помпей – Везувий – Пиза – Сиена – Флоренция – Синко Терре – Ница – Сен Тропе – Кан – Монако – Милано От […]

май 25 2010

Кан до Мандейо ла Наполи

Малко след фестивала в Кан, нека разгледаме този интересен град. Авторката харесва повече съседния Мандейо ла Наполи – нека видим защо. Приятно четене:

Кан – до Мандейо ла Наполи

Кан през зимата няма нищо общо с Кан през лятото.

Но това не учудва никого . Все едно да отидете през февруари в Несебър. Е, между Кан и Несебър има съществена разлика (в полза на Несебър) , но това е друга тема.

Кан, Франция

Кан

Накратко – Кан е полужив. „Полу”, защото до 5 часа след обяд е мъртъв, след това започва известно раздвижване, на което естествено най-много се радват ресторантите и магазините по Кроазет – една от най-атрактивните шопинг улици в света. Снимката на Кроазет в зимен ден изглежда като недовършен макет – нито хора, нито автомобили. За разлика от лятото, когато там няма къде да стъпиш от народ, а върволицата автомобили, като извадени от изложба, се движи едва -едва, през февруари е абсолютно пуста.

Много от ресторантите затварят от 2 до 6 часа и ако закъснееш да обядваш, като мен, трябва да влезеш или в хотел, или в някое от заведенията на плажа, които през зимата са закрити откъм морето с плътни найлони, но повярвайте ми, направо си умираш от студ. Сервитьорите бавно се събуждат от зимния си сън, но са още лениви и пак така недружелюбни към не толкова заможните клиенти, които те веднага разпознават безпогрешно. Ястията са със средна цена 50-80 евро (всяко!), салатите започват от 18 евро. Не знам какво разбират под „домашно приготвени картофи”, но моите си бяха от безвкусните замразени. Пак си помислих за Несебър и Созопол.