Archive for the 'Околосветско пътешествие' Category

апр. 24 2018

Хонконг и Токио (2 част на Мини околосветско пътешествие)

Продължваме с околосветско пътешествие с Бале. Започнахме с Калифорния и остров Viti Levu, по-известен като Фиджи, а днес сме в Хонконг и Токио. Приятно четене: Хонконг и Токио част втора на Мини околосветското пътешествие на Бале Тоя полет не беше 12 часа, а 13. Направо ми изтръпна задникът. А в Хонконг бях 2011-та за 15 […]

мар. 28 2018

Лос Анджелис и Фиджи (1 част на Мини околосветско пътешествие)

И така – тръгваме на околосветско пътешествие с Бале. За разлика от повечето околосветски на нашия сайт, това ще е в западна посока – започваме с Калифорния и остров Viti Levu, по-известен като Фиджи. Приятно четене: Лос Анджелис и Фиджи част първа на Мини околосветското пътешествие на Бале 2017-та ми беше най-сполучливата година в пътешественическо […]

мар. 15 2018

Планиране на околосветско пътешествие (с под 2000 евро транспортни разходи)

Добре де, признавам си: когато Диана ми предложи да напише статия как е планирала околосветското си пътешествие, на мене бувално ми потекоха лигите. Днес ви представям резултата, а съм сигурен, че ако много я помолим (падане на колене, цветя за рожден ден, торта без повод и кой каквото се сети още като начини за подмазване), […]

февр. 20 2015

Ботсвана и Замбия

Днес Иван и Петя ще ни прекарат по един рядко минавам от българи маршрут – през Ботсвана и Замбия на път към Малави. И все пак ще има и сафари 🙂 Приятно четене: Ботсвана и Замбия транзитно На път за Ботсвана водачите ни разказаха най-интересните детайли от съвременната им история, която е доста иронична […]