Archive for the 'Черно море' Category

авг 15 2014

Лондон – София – Русе – Бургас – Несебър

Почивка в България   Лондон – София – Русе – Бургас – Несебър (и обратно), или как да посетим 5 града за 336 часа   Ето, дойде най-накрая жадуваната двуседмична Почивка. Последните няколко месеца от живота ми в Лондон не бяха особенно натоварени. Реших да си почина от почивката… Дай, Боже, всeки му.   Лондон, […]

4 responses so far

май 16 2014

Варвара – Пролетно море с влак

Днешният пътепис ще ни предложи две идеи, които сигурен съм, рядко биха ви дошли на ум: да се качите на влак (първо) и, вместо на пролетно Бяло море, да идете на пролетно Черно море Това днес за нас ще направи Селин – да видим резултата Приятно четене:       Варвара Пролетно море с влак […]

2 responses so far

яну 24 2014

По река Велека (от Синеморец до Бродилово)

Завършваме синеморско-черноморската поредица на Юрий – този път ще поемем по течението на река Велека, за да стигнем странджанското село Бродилово. Приятно четене, че скоро може и да ги няма тези маршрути:     По река Велека от Синеморец до Бродилово В една ранна утрин около 10 потеглих към малкото село Бродилово, разположено навътре в […]

яну 17 2014

Към Ахтопол по брега

Продължаваме черноморската поредиц на Юрий. С него днес от Синеморец ще тръгнем по брега към Ахтопол. Приятно четене: Към Ахтопол по брега тръгвайки от Синеморец След ден поех на север. Този път към Ахтопол, пак покрай брега. Пътеките за там са доста по-безопасни от тези към Силистар и само жулещото слънце бе единственият ми враг. […]