Категория: Черно море

Лятна ваканция в България 2

Лятна ваканция на Черно море (Дюни – Синеморец – Резово – Силистар)

Днешният пътепис само ще ви напомни, че зимата си тръгва и вече чакаме лятото 🙂 Ирена ще ни води на южното ни Черно море. Приятно четене: Лятна ваканция на Черно море Дюни – Синеморец...

Aquae Calidae – Бургаски минерални бани, Бургас 0

Aquae Calidae (Аква Калиде)

Днес Теодора ще ни води на баня 🙂 Приятно четене: Aquae Calidae Аква Калиде Има една стара египетска песен: Казват ми, че там дето е текло,                 Пак ще тече.                 Да, но рибите...

С лодка по Камчия 0

С лодка по Камчия

Днес Тихомир ще ни води на разходка с кану по река Камчия – с истинско речно корабокрушение. Да видим как ще се измъкнат – приятно четене: С лодка по Камчия Корабокрушение по Камчия Светкавица...

Остров Света Анастасия, Бургас 0

Черноморието (2): От Ахелой до о-в Света Анастасия през Поморие и Бургаските минерална бани

С Анжело продължавем по българското Черноморие. Започнахме от Бяла и стигнахме до Равда, а днес от Ахелой ще стигнем до остров Света Анастасия. Приятно четене: От Бяла до Равда през Обзор, Иракли, Емине и...