Archive for the 'Черно море' Category

окт 10 2014

Черноморието (2): От Ахелой до о-в Света Анастасия през Поморие и Бургаските минерална бани

С Анжело продължавем по българското Черноморие. Започнахме от Бяла и стигнахме до Равда, а днес от Ахелой ще стигнем до остров Света Анастасия. Приятно четене: От Бяла до Равда през Обзор, Иракли, Емине и Несебър част втора на Черноморието Ахелой – Поморие Ахелой Старо име на селището е гръцкото Чимос. Чимос е побългарено на Чимово […]

окт 03 2014

Черноморието (1): От Бяла до Равда през Обзор, Иракли, Емине и Несебър

Анжело ще ни води из българското Черноморие – от Бяла ще слезем на Юг. Приятно четене: От Бяла до Равда през Обзор, Иракли, Емине и Несебър част първа на Черноморието Решихме и ние, като „нормалните“ хора, да вземем карта за почивка. На нашенското Черноморие. Дотук добре! Но десет дни на едно място не се издържа, […]

сеп 30 2014

Тюлените по българското Черноморие

Малко летни зарисовки от Славейка. Не четете по време на ядене   Приятно четене: Тюлените по българското Черноморие Дебели хора. Навсякъде. Лежат морно на сянка или припичат своите телеса на слънчевата жарава. Въртят се във всички посоки сами, ненабучени на шиш. По своя воля, като от време на време влизат в морето, за да се […]

27 responses so far

авг 15 2014

Лондон – София – Русе – Бургас – Несебър

Почивка в България   Лондон – София – Русе – Бургас – Несебър (и обратно), или как да посетим 5 града за 336 часа   Ето, дойде най-накрая жадуваната двуседмична Почивка. Последните няколко месеца от живота ми в Лондон не бяха особенно натоварени. Реших да си почина от почивката… Дай, Боже, всeки му.   Лондон, […]