Archive for the 'Другата Хърватска' Category

Дек. 03 2017

Седмица в Хърватия (3): Нудистките плажове край Пореч

Продължаваме с почиваката на Влади в Хурватия. Първо пристигмахме в Пореч, после обикаляхме из Върсар и Ровин, а днес ще обиколим с колело по съседните плажове и ще стигнем до остров Свети Никола. Приятно четене: Седмица в Хърватия на почивка част трета Нудистките плажове край Пореч Ден пети – 05. 09. 2017г. Вече знам къде […]

Ное. 12 2017

Седмица в Хърватия (2): Ровин, Лимски залив, Върсар

Продължаваме с почиваката нма Влади в Хурватия. Първо пристигмахме в Пореч, а днес ще обикаляме из околните плажове, села и градчета. Приятно четене: Седмица в Хърватия на почивка част втора Ровин, Лимски залив, Върсар Ден трети – 3.09.2017 г. Бързам да закуся, за да се вместя във времето да мога да отида и на корабчето, […]

окт. 09 2017

Седмица в Хърватия(1): Зелената лагуна, Пореч

Започваме разказа на Влади за тагодишната му почивка в Пореч, Хърватия. Приятно четене: Седмица в Хърватия: Зелената лагуна, Пореч на почивка част първа Пореч – първи впечатления Ден първи – 01.09.2017 г. Пътят до Пореч Пътуване до София Пристигане в ранен следобед. Следва един мързелив следобед в нашата столица – разходка по пешеходните улици, сладолед […]

мар. 15 2017

От Монблан до Ихтиман (2): От Венеция до Сливница с велосипед

След като изкачихме Монблан, днес с колело ще тръгнем от Алпите към България. Приятно четене: От Венеция до Сливница с велосипед част втора на От Монблан до Ихтиман Полетът на Симеон беше в 14:00 часа, така че не бързахме много сутринта. Станахме, събрахме всичкия багаж, закуска на летището и хванахме един от многобройните рейсове към […]