Archive for the 'Балкани' Category

Ное. 18 2017

Уикенд в Атина

Published by under Атина,Стоян

За един кратък уикенд в Атина ще ни разкаже Стоян. Приятно четене: Уикенд в Атина От доста време насам Атина беше единствената столица на съседна държава, която не бях посещавал за по-дълго. И в Анкара не съм бил, но за мен Истанбул е главния град на Турция. Честно казано преди няколко години бях за няколко […]

Истанбул – втората стъпка към Анадола

Анелия продължава поредицата си за Турция – днес сме в Истанбул. Приятно четене: Истанбул – един пристан, една любов Еххх, откъде да започна, толкова е казано и изписано за Градът на два континента… Но и мен като повечето магеланци, колумбовци и дагамовци ме обхвана графоманията и ми се ще и аз нещичко да споделя 🙂 […]

Ное. 12 2017

Забравените герои oт манастира Аркади край Ретимно на остров Крит (Гърция)

Днес ви представям един, по мое мнение, забележително интересен пътепис посветен на Крит, като цяло, и на Критското въстание, в частност – въстание, оказало съществено влияние върху българските възрожденци. Приятно четене: Забравените герои oт манастира Аркади край Ретимно на остров Крит Отвън враговете диви, побеснели сган башибозуци храма налетели — фучаха, гърмяха, надаваха рев и […]

Седмица в Хърватия (2): Ровин, Лимски залив, Върсар

Продължаваме с почиваката нма Влади в Хурватия. Първо пристигмахме в Пореч, а днес ще обикаляме из околните плажове, села и градчета. Приятно четене: Седмица в Хърватия на почивка част втора Ровин, Лимски залив, Върсар Ден трети – 3.09.2017 г. Бързам да закуся, за да се вместя във времето да мога да отида и на корабчето, […]