Archive for the 'Балкани' Category

февр. 11 2018

Румъния с мотор (2): Сибиу

Продължаваме из Румъния с мотора на Емо. Започнахме с прохода Трансалпина в Карпатите, а днес ще слезем до Сибиу. Приятно четене: Сибиу част втора на Румъния с мотор Ден втори Ставаме сутрина и след кафе и кратка оперативка решаваме, че целта за деня е Сибиу. Обаче бензина няма да ни стигне до там. Естествено, най-близката […]

февр. 10 2018

Около язовир Доспат: Мостът в с.Любча и образувание „Скалето“ край Црънча

Отдавна не бяхме пътешествали из България. Анжело днес ще ни води из района на язовир Доспат. Приятно четене: Около язовир Доспат Мостът в с. Любча и образувание „Скалето“ край Црънча В края на август пò миналата година няколко дни прекарахме в бунгалата на Почивна база „Орлино“, близо до Сърница. Мястото е с прекрасна природа, близо […]

ян. 23 2018

Румъния с мотор (1): През Трансалпина

Отдава не бяхме ходили до Румъния – днес ще започнем една няколкодневна обиколка с мотора на Емо. Като за първи ден ще минем пре прохода Трансалпина в Карпатите. Приятно четене: През Трансалпина част първа на Румъния с мотор Днес докато се ровех из компа си намерих миналогодишния ми пътепис от Румъния, и реших да го […]

ян. 11 2018

Разбоище и Разбоишкия манастир

За много години, мили читателки и читатели! Пожелавам Ви здраве, щастие и да сте близо до любимите си хора през Новата 2018 г. Сефтето за годината ще направим с една идея за раходка из българската част на Западните покрайнини – Василена ще ни заведе до Разбоище, и още отсега се чудя защо трябва да дишате […]