Archive for the 'Нашите автори' Category

Дек. 12 2017

През девет планини в десета – на море (Котор – Дубровник – Будва)

Отдавна не бяхме пътувале заедно с Тишо – днес с него ще тръгнем на море през девет планини – в десета. Приятно четене: През девет планини в десета – на море Котор – Дубровник – Будва Котор Точно както в България почти всеки град е „столица” на нещо, така и по западното крайбрежие на Балканите […]

Дек. 11 2017

Грузия: човек с мотоциклет (1): През Турция след преврата

Започваме още едно пътуване към Грузия – този път с мотора на Владимир Чорбаджийски. Първият етап, както винаги е преходът през Турция. А авторът минава оттам броени дни след неуспешния опит за преврат миналата година. Приятно четене: През Турция след преврата част първа на Грузия: човек с мотоциклет Началото Джвари, Гудаури, Степансминда, Вардзия, Омало… Странни […]

Дек. 10 2017

Два дни в Солун

След като Влади се прибра от Хърватия, реши, че не му се прибира още окончателно, и вместо да тръгне към дома, хваща автобуса и отпрашва за Солун. Приятно четене: Два дни в Солун Епилог на Седмица в Хърватия с Влади Ден осми – 08. 09. 2017 – купона продължава на друго място, даже в друга […]

Дек. 10 2017

Армения и Грузия с Дачия (5): Манастирите Хор Вирап, Нораванк и Татев

Продължавме пътуване към Армения и Грузия, заедно с Драган. Първия ден минахме 2 000 км за 1 ден през Турция, после прекосихме Грузия, бяхме в Ереван и Ечмиадзин, след манастира Гегард и римското светилище Гарни, днес ще обиколим манстиртите Манастирите Хор Вирап, Нораванк и Татев Приятно четене: Манастирите Хор Вирап, Нораванк и Татев И град […]