Archive for the 'Общи' Category

Дек. 30 2016

Весело посрещане на Новата 2017 г.

Планът ми за Новата година е да отделям повече време за сайта, че през изминалата нещо не ми стигаше времето (особено в края) – затова и последният разказ е от преди седмици 🙁 Но – Нова година – нов късмет, обещавам да бъде по-старателен! 🙂 Весело посрещане на Новата 2017 г.!    Изпрати пътеписа като […]

окт. 06 2016

Нордкап (нос Северен): Съвети за пътуване

В последно време се появиха няколко пътеписа за нос Северен (Нордкап) – най-северната точка на Европа. Днес Анри ще ни даде няколко съвета – къде-какво-как за едно пътуване до там. Приятно четене: Нордкап (нос Северен) Полезни съвети за пътуване През лятото на 2016 г. осъществих дългогодишната си мечта – да отида със собствен превоз до […]

юни 06 2016

Техническо забавяне

Мили читатели и читателки, автори и авторки, не съм си забравил сайта, но ми се случват едновременно две неща: счупил ми се е диска, върху който държа снимките и разказите ви за публикуване – а освен това ме е подгонила службата, че не мога да отделя време да отида да го поправят (така де – […]

окт. 28 2015

Малка пауза

Тази седмица няма нови пътеписи, защото съм извън София и не мога да обърна много внимание на интернета. Веднага щом се прибера, ще продължим със следващите разкази – никой не е забравен, нищо не е забравено! 😉 Поздрави и благодаря за търпението 🙂 Ст.    Изпрати пътеписа като PDF