Archive for the 'Ирландия' Category

апр. 26 2017

Дъблин, Ирландия

Днес Албена ще ни заведе до Дъблин, Ирландия. Приятно четене: Дъблин, Ирландия Потеглихме към Дъблин в края на декември. Предстоеше ни преживяване, което планувахме и чакахме от няколко месеца и много се вълнувахме. С полет на Ryanair от София след около четири часа кацнахме на летището в ирландската столица – голямо, модерно и много функционално. […]

авг. 10 2016

Гинес и Джеймисън – светите ирландски братя (Ирландия)

Днес Стоян ще ни води до Ирландия – и двете 🙂 Приятно четене: Гинес и Джеймисън – светите ирландски братя Ирландия Познавайки някои глобални алкохолни марки с произход от Ирландия тази страна отдавна беше на мерника ми за посещение. Един приятел започна временна работа в столицата Дъблин и така взехме решение да го посетим. Проверихме […]

февр. 28 2014

С Опел за кристал и порцелан (1): Фабриката за кристал в Уотъфорд в Ирландия

Днес с опела на Валентин ще стигнем до ирландския Уотърфорд, за да посетим местната фабрика за кристал. Приятно четене: С Опел за кристал и порцелан част първа Фабриката за кристал в Уотъфорд – Ирландия Една от основните туристически атракции в Ирландия е разглеждането на фабриката за производство на изделия от кристал в Уотъфорд (Waterford). […]

ян. 27 2014

С Опел по атлантическото крайбрежие на Северна Ирландия

Днес ще посетим една от рядко посещаваните от нас страни – Северна Ирландия. Валентин ще ни покаже част от природните красоти на страната. Приятно четене: С Опел по атлантическото крайбрежие на Северна Ирландия Западните и северните брегове на Ирландия са изключително красиви със своите стръмни скали, дълбоки заливи и малки пясъчни плажове. Спирам […]