Archive for the 'Стилиян' Category

мар. 19 2008

Един пустинен залез или спомени от почивката в Египет (част 2)

Част втора (началото е тук: Един пустинен залез или спомени от почивката в Египет (част 1)>>>) Един пустинен залез или спомени от почивката в Египет част 2 След като няколко пъти в предходната тема за почивката ми в Египет стана на въпрос, че така и не дописах продължението, най-после се реших да разкажа, всъщност, най-съществената […]

мар. 17 2008

Един пустинен залез или спомени от почивката в Египет (част 1)

Започваме разказ за една почивка в Египет. Приятно четене: Един пустинен залез или спомени от почивката в Египет (част 1) Макар и със закъснение, май му дойде времето да разкажа и за най-хубавата ми екскурзия от това лято — септемврийската ни почивка в курорта Хургада в Египет Заминахме през последния уикенд на септември с много добра промоционална оферта на Алфатур или TezTour (така се казва руската компания, която реално организира почивката — българските фирми са само посредници). […]