Категория: Валерий Леушев

Почивка на остров Лесбос – част 2 4

Почивка на остров Лесбос – част 2

Лесбос, Гърция Първа част е ето тук: Почивка на остров Лесбос(1), а сега четете Част 2: Из Лесбос Малко за географията на Лесбос. Практически цялата територия на третия по големина гръцки остров е заета...

Почивка на остров Лесбос – част 1 2

Почивка на остров Лесбос – част 1

Лесбос, Гърция Почивка на остров Лесбос Пътят към Лесбос Част 1: През 2003 решихме да прекараме отпуската си в Гърция. За лятна почивка в Европа, Гърция е извън всяка конкуренция по съотношението качество/цена. Отпуската...

Църквата „Санта Мария ин Пунта” , Будва, Черна гора 2

Почивка и пътуване до Черна гора (Црна гора) – 2 част

Втора част от пътуването на Валери Леушев в Черна гора, началото е тук: Почивка и пътуване до Черна гора (Црна гора) – 1 част. Продължаваме с Почивка и пътуване до Черна гора (Црна гора)...

Почивка и пътуване до Черна гора (Црна гора) – 1 част

Малко съвети и идеи за пътуване до Черна гора. Приятно четене: Пътуване до и из Черна гора (Црна гора) в поне 2 части, осъществено и описано от моя руски познат Валери Леушев Не обичам...

Пътуване до остров Наксос 8

Пътуване до остров Наксос

Наксос, Гърция Хора на о.Наксос Наксос е най-големият и плодороден остров от Цикладите. Би могъл да изхрани цялото си население само от селското стопанство – пълно е с домати, маслини, лимони, произвеждат сирене, отлично...

Пътуване до Северна Корея (КНДР): Съвети и препоръки

Ето един реалистичен път за достигане на нереалистични места. Валери споделя опита си в организирането на пътуване до КНДР. Приятно четене: Пътуване до Северна Корея (КНДР) Съвети и препоръки Съветите на Валери Има четири...