Archive for the 'Антон Конакчиев' Category

юни 19 2017

Лазурният бряг с деца (5 ден): Сен Тропе, Каси с каланките, Марсилия и Мартиг

Продължаваме пътуването на Тони из Лазурния бряг, което започнахме в Милано, Ница и Монако, а за последно бяхме в в Кан, Антиб и Ез. Днес сме към Сен Тропе, Каси, Марсилия и Мартиг. Приятно четене: Ден 5, Сен Тропе, Каси с каланките, Марсилия и Мартиг 02.07.2015 г. част пета на Лазурният бряг с деца Ден […]

май 15 2017

Лазурният бряг с деца (4 ден): Кан, Маринленд в Антиб и Ботаническата градина в Ез

Продължаваме пътуването на Тони из Лазурния бряг, което започнахме в Милано, Ница и Монако. Днес сме на разходка в Кан, Антиб и Ез. Приятно четене: Ден 4, Кан, Маринленд в Антиб и Ботаническата градина в Ез 01.07.2015 г. част четвърта на Лазурният бряг с деца Ден 4, Кан, Маринеленд в Антиб, Ез 01.07.2015 г. Този […]

апр. 03 2017

Лазурният бряг с деца (3 ден): Монако и Ница

Продължаваме пътуването на Тони из Лазурния бряг, което започнахме с пристигане в Милано. а после и в Ница. Днес сме на разходка до Монако. Приятно четене: Ден 3, Монако и Ница 30.06.2015 г. част трета на Лазурният бряг с деца Планът за този ден беше посещение на Монако и ако остане време малко мотане из […]

февр. 21 2017

Лазурният бряг с деца (2 ден): Ница

Продължаваме пътуването на Тони из Лазурния бряг, което започнахме миналия път с пристигане в Милано. Днес вече сме в Ница. Приятно четене: Ден 2, От Милано до Ница 29.06.2015 г. Този ден премина почти изцяло в път. Имахме предварително закупени билети за влак от Милано до Вентимиля, това е последния малък град преди границата с […]