Archive for the 'Вили' Category

сеп. 10 2015

Пингите в Словения (2): Шкофя Лока

Вили продължава с пътуването си до Словения – миналия път достигнахме Любляна с автобус, а днес сме в едно от средновековните градчета – Шкофя Лока. Приятно четене: Приключенията на Вили в Словения Пингите в Словения част втора Шкофя Лока Тръгнахме на това пътешествие с известно притеснение, защото точно по това време централна Европа се давеше […]

авг. 27 2015

Пингите* в Словения (1): Пътуването

Published by under Вили,Любляна

Вили отдавна не ни беше писала за приключнията си (да са живи и здрави неописаните! 😉 – сега е решила да компенсира с една разходка до Словения. Какво ли ще ѝ се случи на път? Приятно четене: Приключенията на Вили в Словения Пингите* в Словения част първа Пътуването до Словения Всички имена и събития не […]

авг. 12 2015

Германия на влак

Колкото и да не ви се вярва, но в последните години най-туристическата страна в Европа стана Германия (Оооо, Шан-з-Елизе! Не е Франция вече…) Днес Вили ще ни даде идеи и акъл как да се придвижваме из Германия с влак. Приятно четене: Германия на влак Съвети за пътуване с Deutsche Bahn в Германия Лятото се развихри, […]

апр. 22 2014

AH, GÜZEL İSTANBUL! /Ах, хубав Истанбул!/

Published by under Вили,Истанбул

Христос воскресе, мили читатели! Пожелавам ви всичко най-хубаво, да сте живи, здрави и да можете и да искате и да можете да искате да пътувате 🙂 Днес Вили ще ни води на фестивала на лалетата вКонстантинопол 🙂  Приятно четене: AH, GÜZEL İSTANBUL! /Ах, хубав Истанбул!/ Фестивал на лалетата Наистина не мога да […]