Archive for the 'Сицилия' Category

Ное. 17 2015

Адмиралската църква Санта Мария в Палермо, Сицилия

Днес Цветан ще ни води до сърцето на италианската мафия – Палермо. Но даже там се е скрил един византийски остров – пиратската църква Марторана. Приятно четене: Адмиралската църква Санта Мария в Палермо Пиратската църква Марторана Горещ юнски следобед в Палермо. Крием се в сянката на прочутото кръстовище „Четирите кьошета“ (Quattro Canti) и след като […]

ян. 08 2015

Сицилия и Стромболи (2): Катания и Стромболи

Продължаваме с пътуването на Домоседа из Сицилия – предишния път бяхме в Сиракуза и при вълкана Етна, днес ще продължаим с Катания и ще изкачим Стромболи. Приятно четене: Сицилия и Стромболи част втора Катания и Стромболи Разделихме на летището. Върнах колата и слязох с градския рейс в Катания Вторият по големина град в Сицилия не […]

Дек. 15 2014

Сицилия и Стромболи (1): Сиракуза, Етна и Таормина

С Домоседа ще отскочим до Стромболи и Етна в Сицилия. Да, и в самата Сицилия 🙂 Приятно четене: Сицилия и Стромболи част първа Сиракуза, Етна и Таормина From Italy 2014: Sicily & Stromboli На Кирил и Методий ядох конско. Месо. Може да го предложа на плебисцит да ни стане официална традиция. Така и така няма […]

ян. 21 2014

Южна Италия и Сицилия (3): Сицилия – от Шикли до Етна

Завършваме обиколката на Роси из Сицилия и Южна Италия – започнхаме я с южната част на Ботуша, а миналия път се качихме на остров Сицилия. Днес продължаваме из него. Приятно четене:   Южна Италия и Сицилия  част трета Сицилия – от Шикли до Етна   Шикли и Ното   Все пак тръгваме. Днес ще е денят на […]