Archive for the 'Милена' Category

юли 10 2009

Нощувки в Словения – съвети за пътуване

Получих преди време един мейл, в който авторката търсеше помощ за намиране на разумни нощувки в Словения в района близо до границата с Хърватска. Моя милост точно в този район е минавал само транзит и не можех да ѝ дам смислен съвет, затова реших да препратя нейния мейл до всички автори, които са писали за дадения район и да ги помоля за помощ и съвет от нейно име. Получиха се много съвети, които днес публикувам с разрешението на Ралица, която успешно […]

Дек. 10 2007

Египет – древен и мистичен

Един разказ за впечатленията на една дама от Египет. Приятно четене: Египет — древен и мистичен Години наред, може би почти целия ми съзнателен живот, мечтаех да посетя тази държава, изпълнена с толкова мистика, история, фараони и храмове. Една култура, един различен от нашия свят. Ден след ден времето минава и мисля, че е крайно време да споделя това незабравимо изживяване за мен. Няма да преувелича, ако кажа, че самата подготовка за това пътуване […]