Archive for the 'Димитър Димитров' Category

Ное. 04 2009

На концерт на U2 в Лондон

Тази година имаше няколко музикални събития и в София и в Белград и Атина, които намериха място и на нашия сайт. Сега на ред е тазгодишният концерт на U2 в Лондон — разказвач ще бъде Димитър. Приятно четене, а ако ни четете в офиса в работно време, сложете си слушалките:

U2 са една от трите ми най-любими групи (Depeche Mode и The Cure са останалите две), с които съм израстнал като музикален вкус. Особено са ми любими периодите от Boy до Unforgettable Fire и от Achtung Baby до Pop. От тези времена ми е останал и никнейма (McPhisto), който ползвам по форуми и сайтове.
Първият ми U2 концерт беше на 27 април 97-ма година в Сан Диего на турнето PopMart — първият ми концерт на стадион и най-невероятното шоу, на което бях присъствал дотогава. Заслуга за това имаше гигантския 50-метров LED екран, който за пръв път се използваше при такива концерти.

От тогава все не успявам да ида на концерт на U2 и тази година, когато прочетох, че обявяват ново турне за лятото веднага се разтърсих за билети. За мое голямо разочарование билетите за Барселона, Милано, Загреб и Стокхолм бяха вече свършили, но за радост имаше предварителна продажба на VIP билети за Уембли. Въпреки голямата цена на пакета — 450 паунда на човек, включващ вътре билет за 150 паунда, не се поколебах да купя два пакета. След това трябваше да организирам логистиката — Гери да дойде от София с British Airways, а аз да прелетя от Москва с bmi. Отделно трябваше да намеря хотел, който да е еднакво близко до летището, стадиона и центъра. Такъв се оказа Novotel London West, намиращ се до Hammersmith на линията Piccadilly на метрото. От Хийтроу се стига за около час, до Piccadilly Circus са 4 спирки, а до Уембли се стига с едно прекачване на Baker St и от там са 2 спирки по Metropolitan.
В нощта срещу петък не можах да мигна. Таксито дойде в 4 сутринта, за час ме закара до Домодедово. Там доста бързо преминах през чек-ин-а, после ме пуснаха по незнайна причина по дипломатическия коридор и бързо се озовах на гейтовете. Остана време за хубава закуска и кафе и отново се почувствах човек.

Полетът премина много спокойно,

единственият недостатък бяха сравнително гъсто наредените седалки, но излитането и кацането бяха много по-плавни в сравнение с руските и българските пилоти.
В 8:25 кацнахме на терминал 1, паспортният контрол е песен и в движение съм на метрото. Оказа се, че за разлика от Московското метро, в Лондонското спирките са доста нагъсто и се спира на всяка керемидка 🙂 Въпреки това след половин час бях в хотела, оказа се, че стаята ни е готова и се настаних веднага. Бърза проверка на пощата, фейсбука и туитъра и съм на път към стадиона да си взема билетите. Към 11:30 съм там, вече има хора, скалпъри-те чакат като хиени някой дали не продава билети. Отивам на касата — „Ами аз тука да си получа билетите“ — „Дай документ“. Давам документ и тук почва едно чудене.

Дек. 06 2007

Един ден в Париж ( и два във Виена)

One Day in Paris и два във Виена (на летището) Всичко почна в понеделник, когато в служебния ни чат колегата от Австрия каза, че трябва да помагаме на френските другарчета да спечелят клиент, който има интерес към Централна и Източна Европа. За целта в сряда трябва да съм в Париж за среща. Много хубаво, но […]