Archive for the 'Плаване – Йонийско море' Category

окт. 04 2016

Айляшко плаване в Йонийско море

Днес Стоян ще ни повози на яхта из Йонийско море – дръжте сe, до лятото има по-малко от година! 🙂 Приятно четене: Айляшко плаване в Йонийско море или споделено сватбено пътешествие по вода Моите много близки приятели Веси и Ицо решиха да се врекат официално във вечна вярност в началото на юли и любезно поканиха […]

мар. 23 2016

От Лефкада до Варна – Пътешествие с яхта през няколко морета (1): От Йонийско в Егейско море

Започваме едно плаване с яхта – от Йонийско до Черно море. Приятно четене: От Йонийско в Егейско море част първа на От Лефкада до Варна – Пътешествие с яхта през няколко морета  Във Фейсбук се намерихме с един приятел, с когото не се бяхме виждали от около 15 години. Оказа се, че той е правоспособен […]

Дек. 18 2013

Кифла из Бяло и Йонийско море (Дневник на плаването)

Да вземем пак да направим едно плаване из гръцките морета? Днес наш водач и отговорник за корабния дневник ще бъде Светлата. Приятно четене: Една кифла из Бяло и Йонийско море Из дневниците на едно плаване на яхта Това са записките ми от двуседмичното плаване с 46 футовата яхта МОЛИ, което осъществихме през първата половина на […]

окт. 11 2012

Паксос и Антипаксос (Загубени из гръцките острови 2 – 4)

Продължаваме с обиколката с лодка из Йонийските острови заедно с Димитър – вече минахме през Корфу и Видо, после – в Ерикуса, Отони и Матраки. За пследно минахме през Палеокастрица и остров Паксос.

Днес ще завършим с островите Паксос и Антипаксос.

Загубени из гръцките острови (втора серия)

/Kerkyra-Vido-Erikousa-Otoni-Matraki-Paxos-Antipaxos/

четвърта част

Паксос и Антипаксос

Остров Паксос

Поглед към материка:

Остров Паксос – Йонийско море

Каналът е оживен булевард –

и вътрешните кьошета и улички на този типичен островен град: