Archive for the 'Куба' Category

Ное. 12 2017

На море в Куба (Олгин)

Днес… днес сме на море – на остров Куба. Приятно четене: На море в Олгин, Куба Тези записки представляват нЕкои мисли, разсъждения, описания на места и случки по време на пътешествието ми до Олгин, Куба. Естествено това са субективни възприятия , примесПени с обективна информация за Острова на свободата. Досега съм ходила 7- 8 пъти […]

авг. 03 2016

Пътуване до Куба и Мексико (1): Куба

С Пламена започваме едно пътуване до Куба и Мексико – днес сме в Куба. Приятно четене: Куба част първа на Пътуване до Куба и Мексико Натоварени с половин куфар храна, от страх да не умрем от глад, летим от Брюксел за Варадеро. Дават ни да попълним митническа декларация. Позачудвам се на перото за растителни и […]

окт. 23 2015

Куба – „Островът на свободата“ или в Машината на времето – назад… !!

Днес Веселин ще ни води до „Острова на свободата“ – да видим какво се крие там 😉 Приятно четене: Куба – „Островът на свободата“ или В машината на времето – и назад… !!     Привечер в една от колониалните улици на Хавана – столицата на Куба, около хотел Хавана Либре… Вървейки, чухме приглушен женски […]

юли 10 2015

Куба, променящата се.

Днес ви представям един поглед към промените в Куба. Според мене, обаче, въпросът е: редно ли е да държим хора в резерват, само защото изглеждат живописно? Приятно четене: Куба, променящата се. О, Куба! – божествена природа, наивен социализъм, свещена простота!   Лято е. Сезонът на почивките. Най-доброто време да си отдъхнеш от смразяващия начин на […]