Archive for the 'Стоян' Category

мар. 22 2017

Рожден ден на Местая (Валенсия, Испания)

Със Стощн днес ще ходим на мач на Валенсия. Приятно четене: Рожден ден на Местая! Валенсия, Испания Отново с моя добър приятел и сподвижник по спортни пътувания Манол решихме да посетим нова футболна дестинация. По моя идея се спряхме на любимия ми футболен отбор в Испания – Валенсия. Решихме, че е най-удачно да го реализираме […]

окт. 04 2016

Айляшко плаване в Йонийско море

Днес Стоян ще ни повози на яхта из Йонийско море – дръжте сe, до лятото има по-малко от година! 🙂 Приятно четене: Айляшко плаване в Йонийско море или споделено сватбено пътешествие по вода Моите много близки приятели Веси и Ицо решиха да се врекат официално във вечна вярност в началото на юли и любезно поканиха […]

авг. 21 2016

Норвегия: В земята на фиордите, троловете и викингите по Великден

Заминаваме за Норвегия – преди да е свършило лятото, че после кой знае … 😉 Приятно четене: Норвегия В земята на фиордите, троловете и викингите по Великден За Норвегия по семейни причини съм чувал много и винаги ми е била в списъка за пътувания. Веднага щом се появиха нискотарифни полети дотам се сдобих с билет […]

авг. 10 2016

Гинес и Джеймисън – светите ирландски братя (Ирландия)

Днес Стоян ще ни води до Ирландия – и двете 🙂 Приятно четене: Гинес и Джеймисън – светите ирландски братя Ирландия Познавайки някои глобални алкохолни марки с произход от Ирландия тази страна отдавна беше на мерника ми за посещение. Един приятел започна временна работа в столицата Дъблин и така взехме решение да го посетим. Проверихме […]