Archive for the 'Черна гора' Category

Дек. 12 2017

През девет планини в десета – на море (Котор – Дубровник – Будва)

Отдавна не бяхме пътувале заедно с Тишо – днес с него ще тръгнем на море през девет планини – в десета. Приятно четене: През девет планини в десета – на море Котор – Дубровник – Будва Котор Точно както в България почти всеки град е „столица” на нещо, така и по западното крайбрежие на Балканите […]

февр. 01 2016

Черна гора и Цетине

Днес Цветан ще ни води до Черна гора и Цетинския манастир. Приятно четене: Черна гора и Цетине Страшно красива панорама! Това запомнихме ние преди 30 години по време на нощния преход от Которския залив до Цетине заедно със  съпругите си.Те се лашкаха на всеки завой на задната седалка на Ладата като куфари и  горещо се […]

Дек. 10 2015

Фори из Балканите (1): През Санджак за Черна гора

Фори отдавна не беше писал, затова сега с голямо удоволствие ви представям тазгодишното му пътешествие из Балканите. Приятно четене: През Санджак за Черна гора част първа на Фори из Балканите А бяхме млади… Естествено, звучи банално и клиширано. Но колкото и клишета да изпиша по темата, тя пак ще си е актуална! Не мога да […]

окт. 14 2015

Подгорица, Котор и Острожки манастир в Черна гора (На стоп из Балканите 3)

Продължаваме пътуване на автостоп из Балканите заедно с Петър. Започнахме с Охрид, бяхме на плаж в Албания, а днес вече сме в Черна гора. Приятно четене: Подгорица, Котор и Острожки манастир в Черна гора част трета от На стоп из Балканите Черна Гора Ден 8. (22.07) Отпочинали и добре поспали се събудихме рано. Това беше […]