Категория: Армения

Ереван, Армения – С Дачия из Грузия и Армения 1

Армения и Грузия с Дачия (7): Ереван, Армения

Продължавме пътуване из Армения и Грузия, заедно с Драган. Първия ден минахме 2 000 км за 1 ден през Турция, после прекосихме Грузия, бяхме в Ереван и Ечмиадзин, после посетихме манастира Гегард и римското...

Село в Нагорни Карабах – Армения с Дачия, Кавказ 3

Армения и Грузия с Дачия (6): Нагорни Карабах

Манастир Татев, Армения 3

Армения и Грузия с Дачия (5): Манастирите Хор Вирап, Нораванк и Татев

Продължавме пътуване към Армения и Грузия, заедно с Драган. Първия ден минахме 2 000 км за 1 ден през Турция, после прекосихме Грузия, бяхме в Ереван и Ечмиадзин, след манастира Гегард и римското светилище...

Манастир Нораванк, Армения 0

Манастир Нораванк, Армения – манастирът на майстор Момик

Днес Цветан ще ни води до манастира Норванк в Армения. Приятно четене: Манастир Нораванк, Армения манастирът на майстор Момик Всеки който е видял арменския манастир Нораванк или (Noravank, Նորավանք – нов манастир) при залез...

Манастир Гегард, Армения 4

Армения и Грузия с Дачия (4): Манастирът Гегард, Гарни и нощен Ереван

Продължавме пътуване към Армения и Грузия, заедно с Драган. Първия ден минахме 2 000 км за 1 ден през Турция, после прекосихме Грузия, бяхме в Ереван и Ечмиадзин, а днес сме към манастита Гегард...

Планина Арагац, Армения 0

До Каспийско море и назад (3): Армения: планината Арагац

Продължаваме с пътуване на Любо до Каспийско море – започнахме с Грузия, после бяхме в столицата на Азербайджан – Баку, а днес ще изкачим най-високата планина на Армения – Арагац. Приятно четене: До Каспийско...