Archive for the 'Далечен Изток' Category

апр 03 2015

През Монголия (2): Улан Батор и Ондорхаан (част 4 от „С Опел до Японско море, през Монголия, и обратно“)

Продължаваме заедно с Валентин и опела му по пътя през Монголия. В две резюмета успяхме да преминем от Румъния до Москва, както и през цяла Русия до границата с Монголия, а миналия път влязохме и минахме през половин Монголия. Днес ще преминем през втората половина на страната – от Улан Батор до руската граница. Приятно […]

3 responses so far

мар 25 2015

През Монголия (част 3 от „С Опел до Японско море, през Монголия, и обратно“)

И така – в две резюмета, заедно с Валентин и опела му, успяхме да преминем от Румъния до Москва, както и през цяла Русия до границата с Монголия. Днес вече с пълен текст продължаваме пътуването си през самата Монголия. Приятно четене и се съобразявайте с пътната обстановка Монголия част трета (вече пълен текст) от С […]

4 responses so far

фев 09 2015

От Гуанджоу до Янгшуо. На колело. (2): От Джюлонг до Янгшуо

Днес ще продължим с велосипедното приключение на Домоседа из южен Китай. Миналия път въртяме педали от Гуанджоу до Джюлонг, днес ще минем етапа до Янгшуо. Приятно четене: От Гуанджоу до Янгшуо. На колело. част втора От Джюлонг до Янгшуо Навлязохме в същинската зона на тепетата. Престанахме да ги броим. И китайците разчитат да не сме […]

3 responses so far

фев 02 2015

От Гуанджоу до Янгшуо. На колело. (1): Гуанджоу – Джюлонг

Днес Домоседа ще ни вози с „традиционен“ китайски транспорт – колело – из южен Китай. Приятно четене: От Гуанджоу до Янгшуо. На колело. част първа Гуанджоу – Джюлонг From China 2012: Cycling Guangxi Въпросът е, ако бетонният ти мост не е завършен и си го укрепил временно с бамбукови конструкции, как си прекарваш през него […]