Archive for the 'Далечен Изток' Category

юли 30 2017

Монголия: От Улан Уде до Улан Батор  или по пътя на чая при Чингиз хан

„Едно от удоволствията, свързани с пътуването, е да посещаваш нови градове и да се срещаш с нови хора“ е казал Чингиз хан, мисъл, с която на нашия сайт просто няма как да не се съгласим 🙂 За едно пътуване до паметника на монголският завоавател, ще и разкаже Цветан. Приятно четене: От Улан Уде до Улан […]

февр. 02 2017

Сеул, Корея

Днес Райна ще ни води до другия край на Земята и ще ни разкаже колко лесно е да си организираш сам екзкурзия до Корея. Приятно четене: Сеул, Корея Пътуването до Сеул е било замислено отдавна от двете ми дъщери, пълнолетни и живеещи извън България. Когато са решили да купят самолетни билети ме поканиха, ама аз […]

окт. 12 2016

Пекин (Китай)

Днес Петя ще ни води до Пекин – да видим какво толкова има в китайската столица (има, има – четете!) Приятно четене: Пекин (Китай) Тръгнах за Китай в края на март. От София се качихме на самолета за Виена, а от там за Пекин. Не съм и очаквала, че ще ни качат на такова превозно […]

апр. 03 2015

През Монголия (2): Улан Батор и Ондорхаан (част 4 от „С Опел до Японско море, през Монголия, и обратно“)

Продължаваме заедно с Валентин и опела му по пътя през Монголия. В две резюмета успяхме да преминем от Румъния до Москва, както и през цяла Русия до границата с Монголия, а миналия път влязохме и минахме през половин Монголия. Днес ще преминем през втората половина на страната – от Улан Батор до руската граница. Приятно […]