Archive for the 'Европа – общо' Category

февр. 09 2017

През Финландия към Мурманск, Русия (7 част на През Източна Европа с джип)

Продължаваме с джипа на Георги през Източна Европа на север към нос Северен в Норвегия. Започнахме с преминаването на Трансфагарашан в Румъния, спряхме в Музея на авиацията в Кошице, през Полша пристигнахме в Рига, а после и в Талин, Естония и Хелзинки, а за последно от Хелзинки стигнахме Куусамо. Днес от Финландия ще влезем в […]

ян. 15 2017

С Голф до Португалия (3): Марсилия, Каркасон и Андора

Продължаваме с пътуването на Иван до Португалия, което започнахме с Блед и Венеция и продължихме между градчетата на Cinque terre и Монако. Днес вече сме в Марсилия, Каркасон и Андора. Приятно четене: С Голф до Португалия част трета Марсилия, Каркасон и Андора В Марсилия наш домакин бе Лорен, която заедно с един неин приятел ни […]

Ное. 29 2016

С Голф до Португалия (2): Cinque terre, Генуа, Монако

Продължаваме с пътуването на Иван до Португалия, което започнахме с Блед и Венеция. Днес вече сме между градчетата на Cinque terre и Монако. Приятно четене: С Голф до Португалия част втора Cinque terre, Генуа, Монако На следващата сутрин трябваше да изминем няколко стотин километра, за да стигнем до района на град Ла Специя, където планирахме […]

Ное. 18 2016

С Голф до Португалия (1): Любляна, Блед и Венеция

Започваме едно пътешествие до най-западната точка на нашия континент – по пътя към Португалия наш водач ще бъде Иван. Започваме с Любляна, Блед и Венеция. Приятно четене: С Голф до Португалия част първа Любляна, Блед и Венеция Здравейте, любители на пътешествията! Тази година беше много благосклонна към мен по отношение на пътуванията. След като през […]