Категория: Монпелие

Симпатичен град близо до брега

Canal de la Robine – Нарбон, Франция 3

Лазурният бряг с деца (8 ден): Монпелие, Пещерата на младите дами, Нарбон

Продължаваме пътуването на Тони из Лазурния бряг, което започнахме в Милано, Ница и Монако, продължихме в Кан, Антиб и Ез, в Сен Тропе, Каси, Марсилия и Мартиг. Бяхме в Марсилия и замъка на граф...

Към селцето Бугараш и планината Бугара 6

Езиков курс в Монпелие (6): Уикенд в Сет – „малката Венеция“

С един уикенд в близкия Сет и една изложба на импресионисти, Комитата завършва разказа си за френския езиков курс в красивия Монпелие. Но ще разкаже и за българската връзка в Окситания. Приятно четене: Уикенд...

Кулата-фар в крепостта Ег Морт – Прованс, Франция 4

Езиков курс в Монпелие (5) Френска кухня, вулгарни студентки и още интернационални запознанства.

Курсът на Комитата по френски в прекрасния град Монпелие продължава с разговори на жени за мъже и с френска кухня. Приятно четене: Френска кухня, вулгарни студентки и още интернационални запознанства Езиков курс в Монпелие...

Езиков курс в Монпелие (3): Неуспешно мутирам в романтичен франкофон

След курса по френски сутринта, Комитата ще ни води на нощна разходка из Монпелие. А ще отидем и до местния зоопарк. Приятно четене: Неуспешно мутирам в романтичен франкофон Втори ден и трети ден (трета...

Старите къщи на Vitré – Витре, Франция 12

Езиков курс в Монпелие (2) Настаняване и начало на учебния процес

След като пристигнахме в Монпелие, време е да да настаним в квартирата и да разгледаме наоколо – заедно с Комитата. Приятно четене: Настаняване и начало на учебния процес втора част (първи и втори ден)...