Archive for the 'Другата Италия' Category

Ное. 29 2016

С Голф до Португалия (2): Cinque terre, Генуа, Монако

Продължаваме с пътуването на Иван до Португалия, което започнахме с Блед и Венеция. Днес вече сме между градчетата на Cinque terre и Монако. Приятно четене: С Голф до Португалия част втора Cinque terre, Генуа, Монако На следващата сутрин трябваше да изминем няколко стотин километра, за да стигнем до района на град Ла Специя, където планирахме […]

окт. 14 2016

Триест

С Анжело днес сме в Италия – ще ни води до Триест, заветна цел на много бегълци от социалистически рай. Приятно четене: Триест В Белгия много често улиците са наименовани по общ признак, напр. с имена на цветя. В нашия квартал улиците бяха кръстени на географски области. Нашата беше „Avenue du Frioul“, съседната – „Avenue […]

сеп. 08 2016

Езерата на Италия: Комо, Лугано, Маджоре, Мадре, Орта, Изео

Днес ще направим една обиколка из езерата на алпийска Италия. Наш водач ще бъде Страхил. Приятно четене: Езерата на Италия Комо, Лугано, Маджоре, Мадре, Орта, Изео От няколко години имам желание да обиколя езерата в Северна Италия и накрая се реших да осъществя пътешествието. В този кратък пътепис няма да давам исторически справки и географски […]

ян. 26 2015

На ски в Ливиньо, Италия

Като има Банско и Слънчев бряг – как да не ви прати човек, да четете за ски-ваканции в Алпите? 😉 (Не знам, дали с този разказ не ставаме „контрабандисти“, които с нищо не помагат за развитите на детските градини в страната 😉 Иначе Димитър ще ни води до Ливиньо, за да ни разкаже как са […]