Archive for the 'Азия' Category

апр. 24 2018

Хонконг и Токио (2 част на Мини околосветско пътешествие)

Продължваме с околосветско пътешествие с Бале. Започнахме с Калифорния и остров Viti Levu, по-известен като Фиджи, а днес сме в Хонконг и Токио. Приятно четене: Хонконг и Токио част втора на Мини околосветското пътешествие на Бале Тоя полет не беше 12 часа, а 13. Направо ми изтръпна задникът. А в Хонконг бях 2011-та за 15 […]

апр. 23 2018

До Дубай като на шега (4): Абу Даби и джамията Шейх Зайед

С Влади продължаваме из Дубай. Първия ден успешно кацнахме и разгледахме близката околност, на първата обиколка отидохме до Дубай, Мадинат Джумейра и Дубай Мол, и се качихме на Бурж Халифа. Днес сме в Абу Даби. Приятно четене: Абу Даби и джамията Шейх Зайед част четвърта на До Дубай като на шега Ден четвърти – 20.01.2018 […]

апр. 21 2018

Армения и Грузия с Дачия (9): Мцхета, Гори и Батуми, Грузия

Продължавме пътуване из Армения и Грузия, заедно с Драган. Първия ден минахме 2 000 км за 1 ден през Турция, после прекосихме Грузия, бяхме в Ереван и Ечмиадзин, после посетихме манастира Гегард и римското светилище Гарни, както манастиртите Хор Вирап, Нораванк и Татев. После помирисахме войната в Нагорни Карабах от близо, обиколихме Ереван, а последно […]

апр. 21 2018

Индокитай (2): Виетнам: Заливът Халонг и Хо Ши Мин (Сайгон)

Продължаваме пътуването из Индокитай заедно с Мая. Започнахме с Ханой – столицата на Виетнам, а днес сме из Халонг, Сайгон и делтата на Меконг. Приятно четене: Виетнам: Заливът Халонг и Хо Ши Мин (Сайгон) част втора на Индокитай – Виетнам, Камбоджа и Тайланд Заливът Халонг За непосветените – това е залив, на около час от […]