Archive for the 'Азия' Category

юни 12 2017

Армения и Грузия с Дачия (2): През Грузия

Продължавме пътуване към Армения и Грузия, заедно с Драган. Първия ден минахме 2 000 км за 1 ден през Турция. Днес ще прекосим Грузия. Приятно четене: През Грузия част втора на Армения и Грузия с Дачия На следващата сутрин (02.05.2014, петък) се събудихме рано, защото макар и да имахме само 400км от Ардахан, Турция до […]

юни 06 2017

Анадолската обиколка с кола (4): Адана, Кападокия и Сафранболу

Заедно с Домоседа завършваме обиколката из Анадола – започнахме с Аксарай и Харан по пътя към Шанлъурфа и Гьобекли тепе, бяхме в Мардин на кюрдска сватба и стигнахм до Дара, а за последно – Мидят, Хасанкеиф, Диарбекир и на планината Немрут. Днес ще завършим с Адана, Кападокия и Сафранболу. Приятно четене: Анадолската обиколка с кола […]

юни 05 2017

Прамбанан и балета Рамаяна

Днес Цветан ще ни води до остров Ява в Индонезия – за да видим комплекса Прамбанан (ако на някого му е трудно: разделяте прам от банан и после ги събирате: Прам–банан – лесно е 🙂 Приятно четене: Ява, Индонезия Прамбанан и балета Рамаяна Пълнолуние в Прамбанан. В Индонезия на остров Ява се намира забележителеният […]

май 17 2017

Анадолската обиколка с кола (3): Мидят, Диарбекир и Немрут

Заедно с Домоседа продължаваме обиколката из Анадола – започнахме с Аксарай и Харан по пътя към Шанлъурфа и Гьобекли тепе, бяхме в Мардин на кюрдска сватба и стигнахм до Дара. Днес сме в Мидят, Хасанкеиф, Диарбекир и на планината Немрут. Приятно четене: Анадолската обиколка с кола част трета Мидят, Диарбекир и Немрут По пътя полицията […]