Archive for the 'Азия' Category

Ное. 30 2016

Из Светите земи (6): Аман – Йерихон – Каср ал-Яхуд – Кумран – Мъртво море – Витлеем – нощен Йерусалим

Продължаваме заедно с Анжело на неговия хаджилък. В началото кацнахме в Тел Авив и посетихме курорта Нетания, обиколихме от Кесария до Тиберия, Галилейското езеро. После влязохме в Йордания и разгледахме Петра. Днес от Аман ще тръгнем към Западния бряг и Палестина, за да видим Мъртво море, Йерихон и Витлеем. Приятно четене: Из Светите земи част […]

Ное. 21 2016

Слизане от Хималаите: от Нако до Ришикеш (Индия – част 16 от През Азия на автостоп)

След изветно прекъсване продължаваме заедно с Маргарита и Георги в пътуването им през Азия – започнахме с прекосяване на Турция, минахме през Иран, навлязохме в Пакистан, провинция Бeлуджистан , минахме през град Мултан, провинция Пенджаб, спряхме в Исламабад, достигнахме Аботабад, тръгнахме по „магистралата“ Каракорум, за да стигнем митичната Долина на хунзите, която подробно изследвахме. После […]

окт. 31 2016

Из Светите земи (5): Петра (Йордания)

Продължаваме заедно с Анжело на неговия хаджилък. В началото кацнахме в Тел Авив и посетихме курорта Нетания, обиколихме от Кесария до Тиберия, а после и Галилейското езеро. Последния път вече влязохме в Йордания, а днес вече сме в Петра Приятно четене: Из Светите земи част четвърта Петра Ден 5 Петра (и малко Аман) Денят ни […]

окт. 12 2016

Пекин (Китай)

Днес Петя ще ни води до Пекин – да видим какво толкова има в китайската столица (има, има – четете!) Приятно четене: Пекин (Китай) Тръгнах за Китай в края на март. От София се качихме на самолета за Виена, а от там за Пекин. Не съм и очаквала, че ще ни качат на такова превозно […]