Archive for the 'Пелопонес' Category

сеп. 16 2010

Гърция (Древна Елада – Пелопонес (1): Нафплио , Аргос, Епидаврос

Свърши лятото и човек може да остане с грешното впечатление, че най-голямото богатство на южните ни съседи са безкрайните плажове (което си е истина – истина си е, наистина са страхотни). Днес обаче ще разгледма подробно историческото богатство на Гърция. Искрено се надявам, че авторът ще продължи този си пътепис, защото това, което четем днес […]

ян. 09 2007

Пелопонес – част 2

Продължение от първата част: Пелопонес – начало Арголида-Ахеа Станах рано, за да не пропусна възможността да направя една последна разходка в Навплион. Собственичката на хотела ми обясни, че има два начина да се стигне до Патра – през Триполи и през Коринт. Тъй като идеята ми беше да стигна до Диакофто /градче на северния пелопонески […]

ян. 03 2007

Пелопонес (1)

С Роси започваме едно пътуване из Пелопонес. Приятно четене: Пътуване до Пелопонес, част първа Нафплион и Коринт Ловкият ни план за празнично пътуване в Сирия, Ливан и Йордания бе почти завършен, когато пристигна съобщение от Патра /Гърция/, че моето присъствие на първата професионална европейска среща, която ще се проведе в този град, е желателно. Патра […]

ян. 01 2007

Пелопонес (в две части)

Пелопонес – първа част Пътуване до Пелопонес, Гърция: Атика-Коринтия-Арголида Ловкият ни план за празнично пътуване в Сирия, Ливан и Йордания бе почти завършен, когато пристигна съобщение от Патра /Гърция/, че моето присъствие на първата професионална европейска среща, която ще се проведе в този град, е желателно.Патра значи. Директен автобус? Да, но само в петък и […]