Категория: Сирия

Интересна страна

Тадмор (Палмира), Сирия 1

Изгубената Палмира (Тадмор, Сирия)

Миналата седмица Ислямска държава превзе Палмира. Днес Цветан ще ни разкаже за нея от преди войната. Приятно четене: Изгубената Палмира Тадмор, Сирия май 2008 Късно след обяд, след като преминахме за един ден с...

Пътуване на юг от границата ни 6

Пътуване на юг от границата ни

Днес ви представям спомените (и страховете) на Цветан от Сирия и случващото се на юго-изток от българските граници. Политическите възгледи са на автора. Приятно четене: Пътуване на юг от границата ни „Всеки ден по...

Йордания през Сирия (1): Палмира, Дамаск, Мъртво море и Аман 2

Йордания през Сирия (1): Палмира, Дамаск, Мъртво море и Аман

Емилия ще ни води до Йордания, като ще мине през предвоенна Сирия. В този ред на мисли – данните за Сирия са НЕАКТУАЛНИ и неизползваеми като съвети в момента. Иначе мястото е прекрасно 🙂...

Изгубената Сирия (10): Правата улица на Дамаск 1

Изгубената Сирия (10): Правата улица на Дамаск

Спомените от предвоенна Сирия продължаваме и по стъпките на апостол Павел и по Правата улица в Дамаск – приятно четене: Правата улица на Дамаск част десета от Изгубената Сирия Мотахме се около час из...

Изгубената Сирия (9): Дамаск – Св.Апостол Павел 0

Изгубената Сирия (9): Дамаск – Св.Апостол Павел

Отдавна не бяхме ходили в Сирия, подозирам, че скоро няма и да ни се случи, но днес ще продължим поредицата „Изгубената Сирия“, као заедно с Цветан посетим църквата Св.Апостол Павел в Дамаск. Четете –...

Изгубената Сирия (8): Манастирът Св.Сергий и Вакх в Маалюла 0

Изгубената Сирия (8): Манастирът Св.Сергий и Вакх в Маалюла

Днешният, последен, пътепис из Изгубената Сирия ще ни заведе до манастира Свети Сергий и Вакх в Маалюла, Сирия. Искрено се надявам, това място да оцелее след гражданската война там. Приятно четене: Изгубената Сирия част...

Изгубената Сирия(7): Манастирът Св.Текла в Маалюла 4

Изгубената Сирия(7): Манастирът Св.Текла в Маалюла

С днешния пътепис за манастира на Света Текла в Сирия завършваме поредицата за предвоенна Сирия, която никога няма да бъде същата (а според скромното мнение на редакция никога повече няма да бъде единна държава...