Archive for the 'Емо Иванов' Category

апр. 14 2018

Румъния с мотор (6): Синая и Сланик

Завършване пъутването из Румъния с мотора на Емо. Започнахме с прохода Трансалпина в Карпатите, бяхме в Сибиу, после тръгнахме в посока Бран и замъка на Дракула. Началото на четвъртия ден прекарахем в Бран и замъка на Дракула, както и крепостта в Ръшнов, а го завършихме в Брашов. Днес, преди да се приберем у дома, ще […]

мар. 25 2018

Румъния с мотор (5): Брашов

Продължаваме из Румъния с мотора на Емо. Започнахме с прохода Трансалпина в Карпатите, бяхме в Сибиу, после тръгнахме в посока Бран и замъка на Дракула. Началото на четвъртия ден прекарахем в Бран и замъка на Дракула, както и крепостта в Ръшнов, а ще продължим в Брашов. Приятно четене: Брашов част пета на Румъния с мотор […]

мар. 15 2018

Румъния с мотор (4): Бран и Ръшнов

Продължаваме из Румъния с мотора на Емо. Започнахме с прохода Трансалпина в Карпатите, бяхме в Сибиу, после тръгнахме в посока Бран и замъка на Дракула. Днес освен Бран и замъка на Дракула, ще разгледаме крепостта в Ръшнов Приятно четене: Бран и Ръшнов част четвърта на Румъния с мотор Ден четвърти На сутринта времето ни изигра […]

февр. 24 2018

Румъния с мотор (3): Към Бран

Продължаваме из Румъния с мотора на Емо. Започнахме с прохода Трансалпина в Карпатите, бяхме в Сибиу, а днес пътуваме към Бран и замъка на Дракула Приятно четене: Към Бран част трета на Румъния с мотор Ден трети И така поотпочинали на сутринта запалихме машините и тръгнахме към Бран и прословутия замък на „Граф Дракула“ Като […]