Archive for the 'Даниела (Diddy)' Category

сеп. 17 2007

На път за Ню Мексико (през Колорадо, САЩ)

Диди щениразкаже запътуването сиизвътрешността наАмерика. Приятно четене: Grand Sand Dunes— Напът заНюМексико Коледа на 2006-та година наближава, трябва дасеходи някъде. Къде, къде— ами пак при Влади ищеходим някъде попланините. Ипонеже сесетихме впоследния момент— щетрябва дасекара, щото самолетните билети савече ужасно скъпи. Трябваха нисамо няколко часа даизмислим маршрута— щеотидем доНюМексико, като наотиване щеминем през Големите пясъчни […]

сеп. 09 2007

Boulder, Colorado

Boulder, Colorado Добре дошли във Boulder. Градът, в който е слънчево 360 дни в годината. Единственият град, в който мога да спя до 9 сутринта без да се събудя. Където и да живееш първото нещо, което виждаш като се събудиш е планината. Градът на University of Colorado, където 30% от населението е студенти. По улиците […]

авг. 30 2007

България след 6 години

Не разбрах как минаха толкова години. Цели 6и половина. Дойдох ужким заедин месец, собратен билет, нез никакво намерение даоставам. Удължих сивизата, намерих сиработа, после хайде дапонатрупам малко опит, данауча това, данаправя онова, хайде давзема зелена карта ието тигигодините минали. Инай-после след толкова време сикупих билетчето, взех сикуфарчетата ихайде давидя какво сеепроменило вБългария. Бях прилежно подготвена […]

авг. 20 2007

Разходка из Ню Йорк

Хайде, хайде, кой от нас не е искал да види Америка? Ще започнем с Голямата ябълка, представена от Даниела. Приятно четене: Разходка из Ню Йорк Обичам Ню Йорк! За мемориал дей бях в Ню Йорк — отново съм влюбена, този път в този град:) Ето какво видях за трите дни в този уникален град: Такааа… да започнем със символа на Америката — Статуята на свободата. Намира се на едно малко островче, Liberty Island и от него се отваря страхотна гледка към Манхатън, […]