Archive for the 'Даниела (Diddy)' Category

сеп. 17 2007

На път за Ню Мексико (през Колорадо, САЩ)

Диди ще ни разкаже за пътуването си из вътрешността на Америка. Приятно четене: Grand Sand Dunes — На път за Ню Мексико Коледа на 2006-та година наближава, трябва да се ходи някъде. Къде, къде — ами пак при Влади и ще ходим някъде по планините. И понеже се сетихме в последния момент — ще трябва да се кара, щото самолетните билети са вече ужасно скъпи. Трябваха ни само няколко часа да измислим маршрута — ще отидем до Ню Мексико, като на отиване ще минем през Големите пясъчни […]

сеп. 09 2007

Boulder, Colorado

Boulder, Colorado Добре дошли във Boulder. Градът, в който е слънчево 360 дни в годината. Единственият град, в който мога да спя до 9 сутринта без да се събудя. Където и да живееш първото нещо, което виждаш като се събудиш е планината. Градът на University of Colorado, където 30% от населението е студенти. По улиците […]

авг. 30 2007

България след 6 години

Не разбрах как минаха толкова години. Цели 6 и половина. Дойдох ужким за един месец, с обратен билет, нез никакво намерение да оставам. Удължих си визата, намерих си работа, после хайде да понатрупам малко опит, да науча това, да направя онова, хайде да взема зелена карта и ето ти ги годините минали. И най-после след толкова време си купих билетчето, взех си куфарчетата и хайде да видя какво се е променило в България. Бях прилежно подготвена […]