Категория: Израел

арменската църква „Св. Николай“ – Яфа, Бит пазар – Яфо, Йопия (Jaffa, Yafo, Japho, Joppa, ‏יפו‏‎, يافا‎), Израел 1

Из Светите земи (8): Йерусалим – Абу Гош – Лод – Яфо – Бен Гурион (Израел)

Днес завършваме хаджилъка на Анжело.. В началото кацнахме в Тел Авив и посетихме курорта Нетания, обиколихме от Кесария до Тиберия, Галилейското езеро. После влязохме в Йордания, разгледахме Петра, след която бяхме край Мъртво море,...

Йерусалим, Израел 1

Из Светите земи (7): Йерусалим

Продължаваме заедно с Анжело на неговия хаджилък. В началото кацнахме в Тел Авив и посетихме курорта Нетания, обиколихме от Кесария до Тиберия, Галилейското езеро. После влязохме в Йордания, разгледахме Петра, след която бяхме край...

Из Светите земи – Израел и Палестина 3

Из Светите земи (6): Аман – Йерихон – Каср ал-Яхуд – Кумран – Мъртво море – Витлеем – нощен Йерусалим

Продължаваме заедно с Анжело на неговия хаджилък. В началото кацнахме в Тел Авив и посетихме курорта Нетания, обиколихме от Кесария до Тиберия, Галилейското езеро. После влязохме в Йордания и разгледахме Петра. Днес от Аман...

Галилейското езеро, Израел 4

Из Светите земи (3): Тиберия – Табха – Капернаум – Аман

Продължаваме заедно с Анжело на неговия хаджилък. В началото кацнахме в Тел Авив и посетихме курорта Нетания, после обиколихме от Кесария до Тиберия. Днес ще обиколим Галилейското езеро. Приятно четене: Из Светите земи част трета Тиберия...