Archive for the 'иренако' Category

сеп. 23 2017

Тоскана: Cinque Terre, Пиза и марината й, Флоренция, Лука

Една разходка из Тоскана? Отиваме там заедно с Ирена. Приятно четене: Cinque Terre, Пиза и марината й, Флоренция, Лука Тоскана, Италия Това пътуване беше едно от най-необичайните ми до момента и нещо от сорта на, когато картината, придобие звук и жив образ. Преди доста години,още когато Канала се казваше първа програма имаше едни туристически предавания […]

юни 08 2017

Из Heidiland (Швейцария)

С Ирена днес ще се разходим из Швейцария. Приятно четене: Из Heidiland (Швейцария) Broc – фабрика за шоколад Cailler, Gruyère – фабрика за сирене, Veysonnaz, Grande Dixence Dam, Zinal Таз Швейцария невероятна, всеки път успява да ни изненада, при това повече от приятно, оставяйки силното чувство, че ще се върнем отново. 🙂 Та, както традицията […]

май 19 2017

Viva la France за почивните дни (Фонтенбло и Море-сюр-Лоан)

Днес с Ирена ще се разходим из няколко романтични замъка в околностите на Париж. Приятно четене: Viva la France за почивните дни Фонтенбло, Барбизон, Море-сюр-Лоан и Vaux-le-vicomte Paris, mon amour, ама този път добре го подминахме и се посветихме на откриването на „потайностите“ около Париж. Та, мисълта ми е за Фонтeнбло – достатъчно близо до […]

февр. 24 2017

Лятна ваканция на Черно море (Дюни – Синеморец – Резово – Силистар)

Днешният пътепис само ще ви напомни, че зимата си тръгва и вече чакаме лятото 🙂 Ирена ще ни води на южното ни Черно море. Приятно четене: Лятна ваканция на Черно море Дюни – Синеморец – Резово – Силистар и Мусала за финал Лятно 2016 – от Черно море до връх Мусала (дълбоко в морето, високо […]