Archive for the 'Владимир Чорбаджийски' Category

Дек. 21 2009

Остров Лесбос

Днес ще идем за малко на топло, за да видим съветите и идеите на Владича за пътуване до остров Лесбос. Приятно четене:

От 18 до 22 септември аз и трима мои приятели направихме една екскурзия до остров Лесбос в Гърция. Бяхме общо четирима с четири мотора.

Части от Айвалък, острови и заливи

Понеже остров Лесбос се намира, на около 50 км срещу турското крайбрежие минахме през Турция и от град Айвалък хванахме ферибот за Лесбос. Това е по-краткият и бърз път за този остров, от колкото да се минава през Гърция. Посоката от Капитан Андреево е Одрин, Хавса, Узункюпрю, Кешан и при Ецеаба и Чанаккале през Мраморно море се влиза в Азия. Ферибота там е 8 лири за човек с мотор. След това по крайбрежието се кара в посока Измир през Едремит до Айвалък. Това са, около 600 км от Капитан Андреево.

сеп. 21 2009

Из Кападокия (Из Турция на мотор,2009г – 5 част)

Днес ще завършим обиколката на Владича из Турция с мотор. В първата част го оставихме в подстъпите на Синоп, бяхме с него в Агри, както и минахме през Догубаязит, Диарбекир и Сиверет. За последно минахме край езерото Ван, Караманмараш и Кайзери. Днес преди да тръгнем обратно към България ще направим и една обиколка из Кападокия […]

сеп. 14 2009

Планината Немрут (Из Турция на мотор, 2009г – 4)

Продължаваме с обиколката на Владича из Турция с мотор. В първата част го оставихме в подстъпите на Синоп. бяхме с него в Агри, а за последно минахме през Догубаязит, Диарбекир и Сиверет. Днес продължаваме към Немрут, Гьолбаши, Кахраманмараш и Кайзери Приятно четене: Из Турция на мотор — 2009г част четвърта Немрут – Адиаман – Гьолбаши […]

сеп. 08 2009

От Агри до Сиверек (Из Турция на мотор, 2009г – 3 част)

Продължаваме с обиколката на Владича из Турция с мотор. В първата част го оставихме в подстъпите на Синоп. а за последно бяхме с него в Агри. Днес продължаваме към Догубаязит, Диарбекир и Сиверет. Приятно четене: Из Турция на мотор — 2009г част трета От Агри до Сиверек 19 юни 2009 петък (изминати 323 км) Сутринта, […]