Archive for the 'Антоан Данаилов' Category

юли 15 2017

Аспровалта

А Антоан днес ще отскочим до Аспровалта. Приятно четене: Аспровалта Не мина много време от последния ми пътепис до Ловеч публикуван на сайта и аз се отправих на едно ново пътешествие. Този път реших, че вече му е дошло времето да нагазя толкова популярната в последно време сред нашите български летовници Гърция Тръгването бе както […]

юни 04 2017

Ловеч и околностите (Крушунски водопади и Деветашка пещера)

Намали скоростта на 50 – тук ВСЕ ОЩЕ живеят хора! – гласи надписът при влизането в село Крушуна. Днес намаляваме скоростта, за да обиколим Ловеч и околностите му. Приятно четене: Ловеч и околностите Крушунски водопади и Деветашка пещера Време беше да изпълня един дълго чакан маршрут на север. Северна България ми е много непозната и […]

сеп. 28 2016

Крива Паланка за ден (Македония)

Отиваме за ден до Крива Паланка – на хапване и пазар. Приятно четене: Крива Паланка за ден От 2 седмици насам в главата ми се върти идеята дали да не отида до комшиите да опитам от тяхната прословута скара. В Сърбия съм ходил много пъти и днес в този прохладен юлски ден реших,  че и […]