Archive for the 'Бистра Стоименова' Category

юни 15 2017

Белата вода на Баба Вида

С Бистра днес ще ходим на Баба Вида и на водопада Белата вода край Стакевци. Приятно четене: Белата вода на Баба Вида Повечето хубави филми започват с ретроспекция. Така започва и днешната история – с един разказ отпреди петнайсет години. Тогава за пръв път нашите ме заведоха до Видин, да видя крепостта Баба Вида. Миналата […]

юни 14 2017

Крит – по следите на Минойците (3): Миртиос, Ираклио и Агиос Николаос

Продължаваме с пътуването на Бистра из Крит – първо стигнахме ферибота в Пирея, а после обиколихме Кносос и Ираклио. Днес продължаваме с Миртиос, Ираклио и Агиос Николаос. Приятно четене: Миртиос, Ираклио и Агиос Николаос част трета на Крит – по следите на Минойците Здравей отново, драги читателю! В предишните два поста разказах как се стига […]

мар. 16 2017

Шматки в Копривщица

Днес Бистра ще ни води с влак до Копривщица. Приятно четене: Шматки в Копривщица Хората казват, че като човек е млад, трябва да извърши разни щуротии, че да може на старини хем да има какво да разказва, хем да има опит и да се кротне. Историята, която ще ти разкажа днес, драги читателю, е именно […]

сеп. 27 2016

Крит – по следите на Минойците (2): Ираклио и Кносос

Продължаваме с пътуването на Бистра из  Крит – оставихме я на ферибота в Пирея, а днес сме в Кносос и Ираклио.  Приятно четене: Ираклио и Кносос част втора на Крит – по следите на Минойците В предишния пост вече разказах какво се случва докато се качим на превоз от континента, затова историята продължава директно на следващата сутрин. Събуждат […]