Archive for the 'Бистра Стоименова' Category

мар. 29 2018

По срещи в București (1): Съвети за пътуване (Букурещ, Румъния)

Днес Бистра ще ни разкаже за няколко пътувания до Букурещ, като започваме с едни обобщващи Съвети къде, какво, как да правим и пристигнем в румънската столица. Приятно четене: По срещи в București част първа Съвети за пътуване (Букурещ, Румъния) Няма нищо по-вълнуващо от това да посетиш чужда страна, защото именно тогава научаваш по нещо ново […]

мар. 05 2018

На Шипка за Трети март

С Бистра ще се качим на тазгодишните тържества на Шипка за Трети март. Приято четене и помнете – ако оставите един празник на ченгетата, те или ще го забранят, или ще го превземат, за да го опошлят. Не им го давайте! На Шипка за Трети март, 2018 140 години от Освобождението на България Фразата „Имаш […]

юни 15 2017

Белата вода на Баба Вида

С Бистра днес ще ходим на Баба Вида и на водопада Белата вода край Стакевци. Приятно четене: Белата вода на Баба Вида Повечето хубави филми започват с ретроспекция. Така започва и днешната история – с един разказ отпреди петнайсет години. Тогава за пръв път нашите ме заведоха до Видин, да видя крепостта Баба Вида. Миналата […]

юни 14 2017

Крит – по следите на Минойците (3): Миртиос, Ираклио и Агиос Николаос

Продължаваме с пътуването на Бистра из Крит – първо стигнахме ферибота в Пирея, а после обиколихме Кносос и Ираклио. Днес продължаваме с Миртиос, Ираклио и Агиос Николаос. Приятно четене: Миртиос, Ираклио и Агиос Николаос част трета на Крит – по следите на Минойците Здравей отново, драги читателю! В предишните два поста разказах как се стига […]