Категория: Централна Европа

Trdel – Трънделника – козуначени коминчета – Разходка до Бирена Прага, Чехия 3

Една разходка до Бирена Прага (1): По музеите и улиците

Внимание: т.к.в разказа се споменават вещества, забранени за непълнолетни, поставям знак 18 Скъпи читатели под 18 години – попитайте първо баща си и/или майка си, дали ви позволяват да четете след този знак: С...

Drachenburg – Замък Драхенбург, Германия 0

Коледа замъка Драхенбург, Германияя

Тия дни наемниците на „Вагнер“ ядоха пердах в Сирия – а тъй като не съм любител на наемници, мисля че е добре да се обърнем към истинския Вагнер и основата на творчеството – легендата...

Будапеща, Унгария 2

Прага – Будапеща – Сегед (19 част на През Източна Европа с джип)

Продължаваме пътуване с джипа на Георги към нос Северен в Норвегия и назад. Започнахме с преминаването на Трансфагарашан в Румъния, спряхме в Музея на авиацията в Кошице, през Полша пристигнахме в Рига, а после...

Самолет JUNKERS-52 – Дрезден, Германия 2

Дрезден и Прага (18 част на През Източна Европа с джип)

Матерхорн, Алпи – Цермат, Швейцария 0

Швейцарски Алпи

Днес с Георги ще катерим Алпите – швейцарските. Приятно четене: Швейцарски Алпи Когато мечтите стават реалност Всички мечтаем за най-различни неща. Мечтите са безплатни, но за самото им реализиране понякога са нужни доста средства,...

Прага, Чехия 0

Прага и замъкът Карлщайн за 3 дни (Съвети за пътуване)

Днес Дарина ще ни даде малко съвети за пътуване до Прага и близкия замък Карлщейн. Приятно четене: Прага и замъкът Карлщайн за 3 дни Съвети за пътуване Варианти за пътуване: освен с кола, за...