Archive for the 'Централна Европа' Category

февр. 24 2018

Пътуване до замъка Бентхайм, Германия

С Янита днес отново ще идем до приказен замък – този път тове ще е замъка Бентхайм в градчето Бад Бентхайм в най-западната част на Германия. Ако някой направи коментар за носа на младоженеца, ще се банваме! Приятно четене: Пътуване до замъка Бентхайм провинция Долна Саксония, Германия Имало едно време в едно графство Бентхайм един […]

февр. 17 2018

Коледа замъка Драхенбург, Германияя

Тия дни наемниците на „Вагнер“ ядоха пердах в Сирия – а тъй като не съм любител на наемници, мисля че е добре да се обърнем към истинския Вагнер и основата на творчеството – легендата за Зигфрид и нибелунгите 🙂 Днес Янита ще ни води до Драконовия замък в Германия. И за да бъде картината на […]

февр. 11 2018

Прага – Будапеща – Сегед (19 част на През Източна Европа с джип)

Продължаваме пътуване с джипа на Георги към нос Северен в Норвегия и назад. Започнахме с преминаването на Трансфагарашан в Румъния, спряхме в Музея на авиацията в Кошице, през Полша пристигнахме в Рига, а после и в Талин, Естония и Хелзинки. От Хелзинки стигнахме Куусамо, влязохме в Русия и пристигахме в Мурманск, разгледахме Мурманск, разходихме се […]

ян. 14 2018

Дрезден и Прага (18 част на През Източна Европа с джип)