Категория: Галена Спасова

Остров Крит, Гърция 1

Пътуване до остров Крит (5 до 8 ден)

Продължаваме с пътуването на Галена из Крит – започваме с Лиманас и плажа Елафонисос. Днес продължаваме към Ираклион, двореца Кносос и остров Хриси. Приятно четене: Пътуване до остров Крит втора част (5-и до 8-и...

Малта: приказният остров на рицарите-хоспиталиери (2): Валета, Биргу и Исла

С Галена продължваме обиколка из Малта – в първата част минахме през остров Гозо, а днес ще бъдем предимно на остров Малта. Приятно четене: Пътуване до Малта или приказният остров на рицарите-хоспиталиери част втора...

Малта: приказният остров на рицарите-хоспиталиери (1): Мелиеха и Гозо

С Галена тръгваме на обиколка из Малта – в първата част ще отскочим до остров Гозо, освен първото запознаване със самата Малта. Приятно четене: Пътуване до Малта или приказният остров на рицарите-хоспиталиери част първа...

Барселона 0

В Барселона за 3 дена (3): Света Еулалия, Барселонета до La Seu

Заедно с Галена завършваме обиколкана из Барселона – първият ден беше посветен на Камп ноу и Саграда фамилия, втория обиколихме парка Гюел, хълмовете Тибидабо и Монтжуик, а  днес минем през Бари Готик и по-модерните места ня града...

Барселона, Испания 2

В Барселона за 3 дена (2): Паркът Гюел, Тибидабо и Монтжуик

Заедно с Галена продължаваме из Барселона – първият ден беше посветен на Камп ноу и Саграда фамилия, през втория ще обиколим парка Гюел, хълмовете Тибидабо и Монтжуик. Приятно четене: В Барселона за 3 дни втора част Паркът...

Пожарски бани (Лутраки позар), Гърция 0

Из Егейска Македония (Гърция) (2): От езерото Преспа до Каймакчалан

Завършваме обиколката из Егейска Македония – започнахме с Пожарските бани и Воден, днес продължаваме към Преспанското езеро, о.Св. Ахил, Костур и Каймакчалан. Приятно четене: Из Егейска Македония непознатата Северна Гърция втора част От езерото Преспа до Каймакчалан Преспа, о.Св....

„Лутраки Позар” – Пожарски бани, Лутраки, Гърция 5

Из Егейска Македония (Гърция) (1): От езерото Керкини до Пожарските бани

Започваме една обиколка из Егейска Македония – Галена ще бъде наш водач. Приятно четене: Из Егейска Македония непознатата Северна Гърция първа част От езерото Керкини до Пожарските бани „Когато Всевишния разпределял благата между отделните...