Категория: Веселин Давидков

Доминиканската република – съвети за пътуване

Днес Веселин ще открие една нова за нашия сайта страна – Доминикана или Доминиканската република. Ако не знаете, тя заема една половина на остров Испаньола 🙂

От хеликоптера - Гуанабара бей и Ботафого – Рио де Жанейро, Бразилия 1

Рио Де Жанейро – Тропически акценти и карнавал

Веско ще ни води днес до Рио до Жанейро – не забравяйте белите панталони! Приятно четене: Рио Де Жанейро Тропически акценти и карнавал Малко мисли за Рио Де Жанейро. И съветчета малко:) В Рио...

Мавриций 0

Мавриций – Островът на Додо

„Стига зима – искаме в Рая!“ скандираха отрудените жители на Северното полукълбо. Затова днес Веско ще ни води на остров Мавриций 🙂 Приятно четене: Мавриций – Островът на Додо Изригнал вулкан и се появил...

Кабаре Тропикана – Хавана, Куба 3

Куба – „Островът на свободата“ или в Машината на времето – назад… !!

Днес Веселин ще ни води до „Острова на свободата“ – да видим какво се крие там 😉 Приятно четене: Куба – „Островът на свободата“ или В машината на времето – и назад… !!  ...